Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-05 13:08:42 följande:
    ahh så lite så lite trist att den dröjde bara nu vet jag ju att posten tar minst 2 dagar på sig, för det andra paketet som jag postade samtidigt som ditt kom också fram idag . men jag fick URFINA leggings från busoch rackartyg idag. blommor och sländorna NOGULA: underbar shopping! Det linnet vill jag nog ha var köpte du det?
    köpte det i en butik i Växjö.
    Har du inte tillräckligt med linnen?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-02-05 13:10:33 följande:
    haha, men jag kan väl ha ett litet till bara
    Ja, det kan ju aldrig skada
    De skitar ju ner sig jämt barnen så 3-4 ombyten per dag kan väl behövas
  • Busbellan

Hur lång tid tror ni det tar innan alla kik kids frottésuitar är slut i stlr. 92, för då tänker jag tradera min
    Gör mig av med den, men måste nog ha nån klänning istället

• Busbellan
    Magda78 skrev 2009-02-05 13:12:37 följande:
    Nogula: kläderna på första bilden i bt var jag precis och klämde på Byxorna var himla tuffa! Har du hunnit testa de ännu så du vet hur de sitter på? Såg ut att vara coolt baggy!?Var har du hittat kläderna med "bondgårdsmotiv"? Name it?
    Nej, de är inte provade än, de kom idag och August som ska ha dem är på dagis.
    Bondgårdskläderna hittade jag på Lindex
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-02-05 13:14:21 följande:
    haha varför ska du tradera den? är det årets?
    Ja, det är årets och den är för stor och jag orkar inte skicka tillbaka den just nu så jag tänkte sälja den sen istället
  • Busbellan
    Magda78 skrev 2009-02-05 13:15:56 följande:
    Nogula skrev 2009-02-05 13:13:26 följande: De är poppis de där suitarna!!!! Har hört talas om att det var samma knasiga hysteri förra året.Hur är de storleksmässigt jämfört med de i velour, typ den rosa och petrol som fanns nu i höstas. Är de lite längre i "grenen"?
    Ja, jag tycker absolut de är längre i grenen.
    Ella har en i velour i strl. 86 och den sitter precis i grenen och är lagom lång i benen.
    Nu köpte jag ju en i frotté i strl. 92 och den är alldeles för stor på alla håll tyvärr
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-02-05 13:17:49 följande:
    vilken färg? Jag vill ha lila i 92 men hittar ingenstans...tänkte be lpl beställa hem en åt mig annars för de har ju bäst pris. Jag betalar inte mer än 329 för den!
    Det är en lila i strl. 92
    Du får köpa den om den om du vill för det var just 329 kr jag gav för den
  • Busbellan

Åh förlåt sådär får jag nog inte skriva här, sorry.
    Jag inboxar istället

• Busbellan
    ViLdiNG skrev 2009-02-05 13:22:39 följande:
    En liten fråga:Vilken barnshop är den mest kända för den 'stora massan' tror ni? Intressant och se vad folk tror/tycker/anser sig veta!Jag har fått för mig att det är freshmilk!

Hm, jag tror matadorkids är ganska känd och funkybaby också

Kanske även elvasmåtroll

• Busbellan

Nån som har kik kids frottéklänning i strl. 86 eller 92 som har lust att mäta den från axeln och ner?
    Gärna den i omlottmodell om det nu skulle skilja på längden mellan de olika klänningarna

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12