Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

FL Lisa skrev 2009-03-28 10:15:23 följande:
    okej. tack för tipset! Ha en riktigt skön familjedag på stan! vi höres
    Det gör vi!
  • Duntoffla

God middag!

Äntligen lite FL-tid! (hoppas jag)

Svärisarna och sambon är på fiskemässa resp trädgårdsmässa. Orkade inte följa med och släpa omkring på Noel så min mamma och svärmor åkte själva. Dock har jag en tokgrinig Noel på halsen Men förhoppningsvis är han på väg att somna.

Vad händer här? Är det ngn som shoppar något?

Själv har det varit ruggigt dåligt på shoppandet de sista månaderna.

Vet knappt vad som kommit ut nytt.

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-03-29 12:40:03 följande:
    Hej Tofflan Jag shoppar ingenting bortsett från Tradera..men det räknas ju knappt Spontanbudade nyss och gjorde likadant igår: www.tradera.com/Huvtroja-fran-molo-i-nyskick-... Såg den i slutminuten och ögat fastnade på luvans foder så jag var tvungen att buda
    Jag har också bara shoppat på T. Vilket fynd du gjorde!

Sparar du pengar eller är du bara inte shoppingsugen på nytt?
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 12:40:42 följande:
    Åhhh vad kul med mässa, jag skulle också vilja gå. Shopping har det blivit lite mycket av här på sistone
    Mässor är kul men jag värdesatte en sovmorgon istället samt slippa en övertrött och grinig N bland folk Hoppas på att mamma kommer med lite goda idéer inför sommaren.
  • Duntoffla
    Jacao- Åh söta Greta i BT!
    Smultronhjärta skrev 2009-03-29 12:48:11 följande:
    Duntoffla: Jag sparar mina slantar inför Molosalgen- ska ju shoppa en hel garderob och just nu lutar det ju att jag får shoppa klänningar och sådant så då behöver jag ju ännu mer geld Vad har du budat hem för något
    AHa! Åh, vad roligt att få shoppa "tjejkläder"! Mysigt med en av varje! *Avis*

Jag har shoppat

Senaste köpet var denna

www.tradera.com/Superfin-troja-fran-smafolk-stl-86-92-auktion_87770481

Inte min annons!

Och sen en POP-jacka, lite Småfolk från TS och T.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-03-29 12:58:20 följande:
    Well..fortfarande är det en lillebror i min värld även om rultanten mumlade något om motsatsen..I veckan får jag det svart på vitt! Underbara Småfolk Jag fick hem tre nya Småfolkisar i veckan och jag tröttnar aldrig!Jag har insett att jag skulle troligen spara en herrans massa mer pengar om jag lät bli T men vad tråkigt jag skulle ha då
    Åh vad spännande! Om jag någonsin får en tjej så kommer hon bli extremt bortskämd av sin pappa skulle jag tro. Hon skulle nog få det mesta hon pekar på

Ja visst spar man pengar om man inte shoppar på T men fynd är alltid kul även om man har en tendens att shoppa mer än man behöver

Vilka Småfolk har du fått hem? Jag tröstbunkrar fortfarande eftersom salgen inte blev av i vår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12