Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

GROD PRINSARNA skrev 2009-04-05 23:10:13 följande:
    hihi ja det gäller att passa på... inte alltid man får tag på småfolk för 150 kronor
    Precis
    Quiet thoughts skrev 2009-04-05 23:10:10 följande:
    jo godnatt alla ,sov gott.
    Go natt!
  • Duntoffla
    lollypop skrev 2009-04-06 20:00:52 följande:
    Kikar in en stund... när jag egentligen borde grabba tag i penseln och börja måla Gubben glor på fotboll (premiär i allsvenskan) och barnen pysslar med sitt... so what Härlig dag idag! Tradigt att spendera tiden inne, med renovering då! Soligt och fint  Så vi passade åtminstone på att premiärgrilla, korv mè bröd. Så här såg det ut...
    Vad mysigt ni verkar ha haft det i solen! *önskar man vore ledig*
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-06 20:18:10 följande:
    Go kväll Tofflan Allt väl med er?
    Hallå! Jodå här är det bara bra. Är lite lätt illamående bara men det går väl över. Har ätit så konstigt idag.

Själv då? Härlig dag ute?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-06 20:22:24 följande:
    Uscha  Illamående e inte skoj, hoppas de går över snabbt! Jo då, allt bara bra här, lite små snoriga bara.. Ute har vi varit idag, men de va lite småblåsigt så det va inte så där kanonvarmt, men helt oki absolut, det är ju bara April ändå
    Här är det också snorigt men det är ett konstant tillstånd för Noel numera så jag tänker inte ens på det

Ja, det har varit lite blåsigt idag. Vi satt ute på lunchen och åt (i lä mot en vägg) såå skönt! Men som sagt, det är bara april. Det gäller att inte strippa för fort
  • Duntoffla
    lollypop skrev 2009-04-06 20:26:48 följande:
    Lite smakråd PLIIIS! Tror ni IdaT`s ljuslila regnbyssor och mössa är fint till Småfolks rosa/lila Teddyfleece???
     Det tror jag absolut!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-06 20:29:02 följande:
    Vilken fleece e de? Bild?
    Japp! Det går väl över i sommar när man är ledig. JAg kan tänka mig att det blåser en del på ert berg. GÄrdet är också rena rama blåshålet. Stora ytor där vinden far fram.

Nä, ska logga ner nu. Ska se om illamåendet lägger sig. Urk!

CU
  • Duntoffla

Hej tjejer

Kikar in en liten sväng. Har varit hemma halva dagen pga en skitnatt i ordets rätta bemärkelse. Mådde ju illa igår kväll och natten tillbringades till stor del på toa. Mys liksom!

Mådde bättre i morse så jag åkte till jobbet (spydde inte inatt men hade jordens magknip) men vid lunch fick jag nog och åkte hem. Ska strax sova ikapp lite innan N kommer från dagis.

Lillronya- jag missade din story igår men jag tycker att ditt mail var bra formulerat. jag förstod i alla fall utan att veta storyn

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 16:11:28 följande:
    Sådär,nu är powern laddad med 35 auktioner- känner mig såå duktig När har största delen av Sverige påsklov? Är det denna veckan eller nästa? Jag har bara Molosalg i huvudet
    Vet i alla fall att många här uppe har denna vecka.

JAg ska hålla span på T framöver
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 16:11:28 följande:
    Sådär,nu är powern laddad med 35 auktioner- känner mig såå duktig När har största delen av Sverige påsklov? Är det denna veckan eller nästa? Jag har bara Molosalg i huvudet
    Har det kommit något exakt datum?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 16:21:29 följande:
    Då räknar jag kallt med att folk är hemma nästa vecka
    Men om de är hemma denna vecka jobbar de ju nästa?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 16:22:48 följande:
    Ho ho ho- knackar på din dörr ju
    Oops! Sorry, hörde inte dina knackningar. *släpper genast in*
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 16:23:48 följande:
    Sant men många reser bort när barnen har påsklov och när det är påskhelg så jag tror på efter det
    Det är iofs sant.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12