Smultronhjärta skrev 2009-03-16 13:01:31 följande:
Salgpengar har absolut prio här- i går i badkaret deklarerade jag för maken att Molosalg är NR1 i min värld innan mitt liv ska övergå i bebisrutiner och annat som jag är mindre förtjust i Hans enda krav var att jag ska bunkra lurvoveraller så jag får hoppas att det blir ngn salg och att det då finns overaller
Bra att han har klart för ej vad som gäller!
Här har mannen förklarat att han måste ju ta allt extrajobb nu så att jag kan handla rejält på salgen.
HAn gillar molokläder, han.

Fiffa5 skrev 2009-03-16 13:02:07 följande:
Vilken salg sparar ni till??
JAg sparar till molos iaf. Tror inte jag åker på katvigs denna gången. Men man ska aldrig säga aldrig.

RååSa BuBBlan skrev 2009-03-16 13:09:45 följande:
Hellu i tråden Mamman o Bubblan har tråååååkigt!!! Nu har vi byggt lego, lekt med djuren, diskat, städat, ritat, tvättat, ätit lunch och kollat film.. Längtar till sommaren när alla barn och föräldrar börjar vara ute på gården om dagarna, Bubblan behöver kompisar!!Hoppingsugen är jag som en tok, men ska INTE hoppa ett endaste nåt!!! *hoppstopp* Får se hur länge det funkar denna gång? Har fått pärlplatteskorna sålda åxå, så nu måste jag ragga 25:or.. hm.. trots hoppstoppet då
Skönt att du fick de sålda så snabbt!
Hoppas du får tag i 25or nu med.
RååSa BuBBlan skrev 2009-03-16 13:12:00 följande:
Å ser ni pratar Molo salg Jag KAN åka denna vår åxå, såååå glad e jag för det!!!
Åå vad roligt!!! Då måste jag ju åka samma dag!!! Missade ju det förra gången.