Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Goddagens i tråden!!

Tindrisen03 skrev 2009-03-18 09:47:00 följande:
    Åh, vill ha Aquaflower med knapp men velar mellan kort och lång ärm Är det roligare att ta kort ärm nu till våren kanske?
    Jag hade tagit med kort ärm nu inför våren.
    Emmsan skrev 2009-03-18 09:43:26 följande:
    jaha tjejer sista chansen o ändra sej nu ang skorna till killarna :) hjälp nuuu obs de har breeeeda fötterska jag ta ca 1,6-1,8cm för stora eller preciis 1 cm???
    Svårt det där, men den typen av skor ser lite knasiga ut när de tokstora....
    På fredag ska jag hämta våra iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-03-18 10:06:26 följande:
    Ser att mitt svar var lite sent Håller på o läser tillbaka lite Lugn, den kommer inte bli för stor.Sitter här o väntar på everlonn, lawoman och loveliva...har en smaskig paj i ugnen Emmsan - Kan du inte trolla lite så dina ungar blir friska, vill ju ha er här
    Å vad mysigt!
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-03-18 11:06:37 följande:
    Lillronya: Härliga vårbilder!Juliao nelly: Sååå fina barn i härliga kombos!Änglen83: jag förstår liam, de är snyyyyyyyga!Råååsa bubblan: härliga bilder! Så finurlig liten dam
    Tack, tack!
  • lillronya

Bubblan: Blev lite förvånad över att det var paket i lådan idag. Tack för leverans och förtroende.

• lillronya

Å vad fint det nya lila från IdaT är!!
    Och katvigs lila med!

Alltså så fattig man blir när man hänger i denna tråden!

• lillronya
    Buttelina skrev 2009-03-18 13:10:01 följande:
    hahah visst blir man
    Ja speciellt när allt kommer på en gång, som det gör nu. Det bara dräller in fina saker från alla håll. Svårast är det med allt fint till tjejer. Hade jag bara haft Emilio så hade det inte varit så farligt.

Du har du 98/104 i regnställ till lillebror nu? Från IdaT alltså?
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-18 13:17:02 följande:
    Usch jag kollade hur mycket jag sålt för på T de senast 60 dagarna. Visst var det roligt att se att det gått så bra, men jag insåg också genast hur mycket jag shoppat för den senaste tiden Det är ju liksom inte bara inkomsterna från T som man shoppar upp, utan lite utöver det också
    Ibland är det inte bra att komma till insikt.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 13:41:32 följande:
    Min postis e allt en liten "numps numps" han Fick blå/blå och rosa/röd tröja av honom idag  *älskar postis* Å nu börjar Katvig samlingen bli komplett här hemma tror jag
    Å är den blåblå katvigen fin??
    Funderar på en sån tröja till Emilio. Hoppas på att lilla tagit en de. Ska dit i nästa vecka, tror jag.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 13:42:27 följande:
    Men vaaaaar e min Matador beställning???? 
    När beställde du?
    Och vad?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12