Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isold2003 skrev 2009-01-15 22:06:02 följande:
    Ursäkta sent svar, var tvungen att åka och handla choklad Lillkillen är 98 cm lång och som sagt är 98 tröjorna lite stora på honom. På linnen kan ha allt mellan 104 och 116 men 116 blir lite stort i armhålorna. 110 fungerar säkert jättebra pådin kille
    Vad fina dina grabbar är i bt! Så stora dom blivit! Underbara kläder, gillar oxå hangartröjan, den är såå fin Tycker dom är så otroligt lika varandra grabbarna!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2009-01-15 22:15:00 följande:
    Tack snälla! Ja de börjar bli mer lika varandra nu Underbara bilder på Milo med vovven Tur att han har lärt sig muta henne
    haha ja just nu kan man lära honom all skit Det gäller att ställa undan hundens godisburk ovanpå köksskåpen annars så får hon hela burken i obevakade ögonblick
  • Tjollabolla

Näehe mina vänner nu ska jag hoppa i loppelådan! Inatt kan jag kanske sova gott nu när jag vet att jag har Vovvesuit & tröja på väg hem. *pust* Att man ens ska behöva känna sig stressad över en sån sak, helt sjuk

Natti sötsnokar! 

• Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2009-01-16 01:02:00 följande:
    Kikar in lite från jobb...Fiiiina bilder i bt! Måste bara kommentera tjollabollas kompisbilder med Milo o hunden, jisses!! O han sitter kvar i vagnen Störtkul!*rusar till Poppiloppen o kollar på deras nyheter*Såå sugen på en babyklänning till Emma, men vet ju inte om de kommer passa alls..
    Ja enda anledningen till att hon sitter kvar är ju då att det är så halt i släpet och hon hatar att gå på sånt, så hon sitter där tills man lyfter av henne helt enkelt

Godmorgon! FREDAG! Så underbart! Har knappt kunnat sova inatt, har varit så lycklig över mina Molosar
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-01-16 07:08:28 följande:
    God morgon Som vanligt är det vi som är vakna Jag ser fram emot måndag då kanske beställningen från molo kommer (grejerna från första släppet) Så då kommer, koppar tröja, matchande byxa till de randiga ärmarna och fjärilstights! *längtar*
    Å jag med, för då borde mina saker med komma Idag hoppas jag på en regnbågströja. Är sugen på att klicka hem dalmatinbyxorna med råsa kant på poppen, känns dock liite onödigt när både suit och tröja är på G hem, hehe. Men regnbågsbyxor bode vi ju ha, visst? Undrar om Milo kan ha 92 i jr storlek på byxor.
  • Tjollabolla

Hej vänner! Idag har jag shoppat Molo LIVE! Som jag letat efter suiten i 92, så hänger den i lokala affären helt orörd. Men nu har jag ju köpt från Mysgrodan redan. Shoppade en tröja och byxa. Bilder på G!

Shoppas det här med?

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-01-16 17:38:18 följande:
    vad hade dom mer för fina suits i strl 92? några dinosar?
    Inga dinosar... Men dom hade den vita med blommor på typ. Dom tar ju inte in så mkt...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-01-16 17:45:32 följande:
    aha
    Men nästa vecka har dom rea  på det gamla hehe Synd bara att man inte är så sugen på det längre...

Nu finns bilder i bt!
  • Tjollabolla
    ÖNadja skrev 2009-01-16 17:57:25 följande:
    Tjollabolla: skulle inte du kunna ta en bild på din sons rum, ja är så nyfiken på hur det ser ut? =)
    Det finns en del i galleriet! Kan lägga upp några imorgon, vi har ändrat en del
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12