Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-17 17:42:09 följande:
    Ja, den är också fin. Ibland vill man ha en av varje att klä. Så mycket fint till tjejer finns det ju!
    Eller hur! Tjej kläderna är ju helt underbara i vår. Fast vi får tänka på att det inte blir så dyrt med bara en grabb, klänningarna är ju dyyyyyyyyyra
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-17 17:44:26 följande:
    Ja, det var gott men shit vad mätt jag blev. Har ju börjat med Viktklubb nu och en påse var typ hela min dagsförbrukning av kcal men ibland måste man ju unna sig Vad fin Milo blev i rutorna och bilarna!
    Tack! Ja visst kan man ha det? Även om det är lite jamasvarning så blev jag kär i det.

Å idag på B&R så visade han bild på basketkängorna med bilar som kommer. Dööcoola! Och anorak i regnbågen, den SKA vi ha. Helt underbar vårjacka.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-01-17 17:57:26 följande:
    Duntofflan: Ja det är tråkigt när man inte är nöjd med håret men som du säger P bryr sig inte.Tjolla: Kommer det nåt mer än regnbågs anorak? Nån annan färg kanske?
    Inte annan färg tror jag, men det kommer som jacka och vindbyxor med.
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor!

Vad massa underbar shopping i BT!!!
    Och fy vad obehagligt att någon tar våra bilder.... Hur kan man ens få för sig att göra det?

• Tjollabolla

Å Löve enkät ju!!1

Vad tycker du om nya Molo?
    Älskar!!!

Vilket/vilka är favoriterna?
    Vovvarna absolut!!

Vilket tycker du minst om?
    Hmmm... Jag tycker inte pärlplattorna är så fina. Men allra fulast är camoflagen!

Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?
    Det som kommer sälja minst tror jag kommer vara camoflage. Gillar dinosarna men avskyr camo!

Vad önskar du kom mera?
    Såg i katalogen igår att det skulle komma ngt print med palmer, så det är jag nyfiken på.

Vad har du handlat/beställt hittills?
    Dalmatinersuit, dalmatinertröja, stjärnbyxor i turkost, regnbågebyxor & tröja. Tröja med bilar & rutor + rutiga byxor. Dinobyxor.

Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?
    Astronaut tröja eller suit om det går att få tag på.
    Regnbågejacka
    Gröna stars, både byxor och tröja
    Hangartröja
    Basketkängor!
    Lila lurv
    Å säkert maassa mer...

• Tjollabolla

Alltså ja man får ju skylla sig själv för att man satt igång det, men grabben är ju för tusan inte ens 2 år fyllda och ska redan bestämma vad han ska ha på sig! Skulle ta på honom regnbågatröjan idag hade jag planerat. Sagt och gjort. Men när det var på pekade han på magen och sa "Bilar bilar!". Jaha. Cubacars är tydligen det enda som gäller nu
    Fast det är nog fram tills vovvarna kommer, sen lär det vara dom. Köpte en vovvetröja till min kusin igår på B&R som jag fått gömma för han vill ha den hela tiden... Vart ska detta sluta?!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2009-01-18 10:33:43 följande:
    Åhhhh den där var ju underbar. Den och filmtrycket ska sonen få helt klart.
    Ja filmtrycket var med fint! Men jag gillar inte att det är grått på baksidan... Vill ha det med helprint...
  • Tjollabolla

Är Ängeln här? Eller nån annan som har den gröna stjärntröjan och regnbågetröjan? Regnbågetröjan i 92 var ju riktigt stor tom. till Milo! Skulle vilja veta om den gröna är lika stor. *hoppas*
    ÄLSKAR att suitsen är så mkt större i år! Tänk så lång tid det kommer ta innan dom växer ur dom

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12