Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godmorgon flickor!
Vad massa underbar shopping i BT!!!
Och fy vad obehagligt att någon tar våra bilder.... Hur kan man ens få för sig att göra det?
Å Löve enkät ju!!1
Vad tycker du om nya Molo?
Älskar!!!
Vilket/vilka är favoriterna?
Vovvarna absolut!!
Vilket tycker du minst om?
Hmmm... Jag tycker inte pärlplattorna är så fina. Men allra fulast är camoflagen!
Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?
Det som kommer sälja minst tror jag kommer vara camoflage. Gillar dinosarna men avskyr camo!
Vad önskar du kom mera?
Såg i katalogen igår att det skulle komma ngt print med palmer, så det är jag nyfiken på.
Vad har du handlat/beställt hittills?
Dalmatinersuit, dalmatinertröja, stjärnbyxor i turkost, regnbågebyxor & tröja. Tröja med bilar & rutor + rutiga byxor. Dinobyxor.
Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?
Astronaut tröja eller suit om det går att få tag på.
Regnbågejacka
Gröna stars, både byxor och tröja
Hangartröja
Basketkängor!
Lila lurv
Å säkert maassa mer...
Å här hittade jag palmtrintet, fast t-shirten var ju ful. SKulle vilja ha det i hel tröja eller nåt!
http://www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=16175
Alltså ja man får ju skylla sig själv för att man satt igång det, men grabben är ju för tusan inte ens 2 år fyllda och ska redan bestämma vad han ska ha på sig! Skulle ta på honom regnbågatröjan idag hade jag planerat. Sagt och gjort. Men när det var på pekade han på magen och sa "Bilar bilar!". Jaha. Cubacars är tydligen det enda som gäller nu
Fast det är nog fram tills vovvarna kommer, sen lär det vara dom. Köpte en vovvetröja till min kusin igår på B&R som jag fått gömma för han vill ha den hela tiden... Vart ska detta sluta?!
Är Ängeln här? Eller nån annan som har den gröna stjärntröjan och regnbågetröjan? Regnbågetröjan i 92 var ju riktigt stor tom. till Milo! Skulle vilja veta om den gröna är lika stor. *hoppas*
ÄLSKAR att suitsen är så mkt större i år! Tänk så lång tid det kommer ta innan dom växer ur dom