Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2009-01-25 11:15:01 följande:
    Hejsan tjejer! Läser nåt om en fattig vår, är det nån fler kollektion som släppts bilder på? *nyfiken*
    tror nog det handlar om molo fortfarande för den fortsätter iallfall & göra mig fattig Flört
  • Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2009-01-25 11:28:47 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-25 11:16:34 följande: Ahaaa. Ok, borde ha tänkt på att det var Me&I också... är lite nyfiken på att se den, men jag tyckte inte alls om höstens kollektion så jag är tveksam till att jag kommer att köpa nåt. Men man ska aldrig säga aldrig när det gäller kläder.

usch ska verkligen bojkotta meandi denna säsongen hade massa reklamtioner förra säsongen & det tog hundra år innnan pengarna kom...

näää nu ska lillan & jag röja i källaren

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-01-25 14:11:58 följande:
    åhh jag har ett par lila molobyxor med vita prickar... de borde ju bli ursnygga till katvigs nya lila/vita?! eller? hmm kanske ska ta bort dom från t
    hahah då får du skynda dig för jag är sugen på dom...Flört
  • Mamma Kråkan

har städat källaren idag *bläää* ska faktiskt stå på loppis nästa helg. Måste bli av med allt skit vi samlat på oss i källaren...kommer bli apdyrt att flytta ändå & då behöver man inte flytta med sig onödigt skit.

• Mamma Kråkan

PREGGI vart har du köpt skinnjackan din söta dotter har i BT? hittade en likadan på hm fast i mörkbrun & letar som en tok efter en till stora syrran..

• Mamma Kråkan
    Preggi skrev 2009-01-25 21:33:07 följande:
    Gör du? Vad kul med en trea! Det vill jag med ha men inte mannen... Får se hur vi gör.. Ska nog vänta lite med bearbetningen.. Jag har med mig P på min sida iaf. Hon frågar ofta om hon kan få en lillasyster...
    ´visst är det mudd vid halsen med? super snygg men den fanns bara i 86 bra till lilleman men jag kan knappast pressa ner nelly i den även fast tanken slått mig Flört gaa blir tokig när jag hittar något jag gillar & sedan inte hittar det igen. var det längesen du köpte den?
  • Mamma Kråkan

Tack för bilderna Preggi...jag får väl leta vidare lite har till och med letat på T börjar känna mig en aningen besatt nu Flört kommer väl drömma om den nedrans jackan inatt

• Mamma Kråkan
    Preggi skrev 2009-01-25 21:53:45 följande:
    Åh, vad mysigt med en sån liten! Jag har gosat med min gudson i veckan iaf. Så mysigt med en liten bebis...
    104 eller 110 ...ja visst är det Fundersam
  • Mamma Kråkan
    Preggi skrev 2009-01-25 22:03:51 följande:
    Vi har 104 i vår. Den passar båda mina tjejer..
    kan tänka mig att det bli bäst nelly är ju inte så stor heller...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12