Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Skriiiiker rätt ut av lycka. FYYY FAn vad snygga Alvins nya NSjeans är på.
    Skitsnygga.... för snygga

Happy mommy

• Quiet thoughts
    Buttelina skrev 2009-03-20 09:05:14 följande:
    nä ingen halk alls härlig känsla jag känner likadant för isabels outfit idag

Nu finns en byxbild i tråden
  • Quiet thoughts
    Zvartaliljan skrev 2009-03-20 09:33:14 följande:
    Jättesnygga Maia ska också få ett par såna
    Tack, ja de är skitsnygga kan jag lova...
  • Quiet thoughts
    Nogula skrev 2009-03-20 11:11:30 följande:
    Lite OT nu, men hur är Sobeas yogabyxor i storlek?De till barn alltså?Kan de passa på min smala 9-åring?
    Jag har bara Sobea kryp hemma men de är rätt smala nog i midjan tycker jag.
  • Quiet thoughts
    SmillaMilla skrev 2009-03-20 11:22:43 följande:
    Quite: Snygga byxor!!! Jag skall alltså inte ner till cb!Liljan o loppan: Nä maia passar inte i jackan, Svea däremot skulle passa super i den Ha ha nä den är verkligen suuuuuperfin o klart du skall ha den kvar. annars vet du vem som står först i kö.
    Tack
    Just dessa har hon bara 3 par kvar av inne.

Två i 80 och 1 par i 92 och så sålde hon typ 4 direkt alltså är dom snygga
  • Quiet thoughts
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-20 14:29:29 följande:
    Hellu i tråden!Just hemkommen från Globen med 1600 schack spelande barn   *totalt slut*Bella vann en omgång iallafall, mot en KILLE tom, vilket hon va mäkta stolt över Inget Matador paket idag heller Lär aldrig dyka upp
    Tråkigt att bli paketlös...
    Inte kommit bort på posten då?
  • Quiet thoughts
    LA Woman skrev 2009-03-20 20:56:22 följande:
    Gokväll Kollar också på Let´s Dance egentligen men smiter in här mellan varven... Idag har jag hämtat underbara Katvigregnjackan, såååå fin Sen har jag äntligen varit och fått min tatuering Så här blev den....Jag är helnöjd
    vad fin
  • Quiet thoughts
    Plummy skrev 2009-03-20 22:42:38 följande:
    Är den unisex tycker du? Vi vet inte könet på bebben.. tänkte att flickorna skulle ha lila/vitt på fotograferingen o bebisen grå/vit för att bryta av lite.. Nu är jag absolut inte så'n som måste ha "kill" o "tjej" färger på mina barn.. men jag vill ändå att det ska passa ihop
    den gamla röd/ljustblå eller vad är det? höst 08 eller nya grönarandiga då?
  • Quiet thoughts
    ängeln83 skrev 2009-03-21 11:39:57 följande:
    Hej igen.Tillbaka från Ica och en stund ute, såååå underbart väder, äntligen slipper man alla tjocka kläder, Liam hade bara jeans, NS lurv o mössa och var alldeles svettig på ryggen när vi kom in
    Oj vad varmt ni har...här är det nogtjocka kläder som gäller ett ba tag ännu fast snödroppen kommit upp hos oss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12