Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-24 21:27:07 följande:
    jaaa absolut!! KÖÖÖÖÖP
    haha jag är så jäkla jobbig ikväll.
    vill ha ett par perfekta vårbyxor att ha ute i vår åt pojken då han leker ute... i väder o vind.
  • Quiet thoughts
    Emmsan skrev 2009-03-24 21:29:44 följande:
    då ska du köpa polarna finns inge bättre ;)
    hmm har inget kort köpa via deras webshop med

äsch vad dryg jag är ikväll. tyckte om regnisarna
  • Quiet thoughts

Fan... efter 2 friska dygn spyr min gosse en hög ris i sängen.Jag trodde han blivit kry,dumma kräksjuka.

Hmm jo alltså emmsan,jag bor på Åland

• Quiet thoughts

Jag kan ju fundera bara liiite till på byxorna. Jag är tacksam att alla svarat
    Jag är sugen på Harem åt Lova också.

Jag samlar på NS. Och hon kommer nog att ha en massa NS snart bara jag får fortsätta men hon tycker om dom bara att jag får dra av dom ibland på kvällen...

• Quiet thoughts

hmm skall jag köpa harem åt Lova eller ej...
    Jag måste fundera bara liiite tiill på regnbågen...

hittade harem billigare i finland än här, nog för att jag gärna gynnar lokalbutiken men inte om jag får det billigare borta...

• Quiet thoughts

hahhaha jag är så jävla bra vet ni.
    jag lyckades betala fel rat av en sak.
    så blev jag tvungen att betala det som skulle förfalla. Nu har jag betalat för 2 månader haha.
    inte meningen men kanske bra iofs också.

jag är en klant.

• Quiet thoughts
    LA Woman skrev 2009-03-24 22:50:44 följande:
    Gillar när min polare skulle betala barnomsorgsavgiften på typ 600 spänn och råkade betala in 6000 istället, en nolla för mycket alltså
    OJDÅ hahaha
    fick hon tillbaka något eller sket hon i det?

jag brydde nu mej inte, handlade om dryga 90 euro c.a men lite ont gör det ju men men... inte så jag våndas ihjäl. Mest pinsamt jag skulle shoppa för en del haha...
  • Quiet thoughts
    LA Woman skrev 2009-03-24 22:59:32 följande:
    Hon fick tillbaks dom men det tog typ en vecka Så kan det gå när man har brått Retligt med dina shoppingpengar men du får väl shoppa mer nästa månad då
    jo man får tänka så bara
    haha
    maken kom in när jag koncentrera mig på siffor o så gick de så där fort bara klick. Haha...
    ungefär som när man shoppar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12