Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Nu har jag med shoppat på poppen...en katvig rosa/röd tröja och småfolk blommor tröja rosa lila

• melizza

goddagen tråden

kikar in lite snabbt innan maten jag med

har lagt in bilder på dagen underbara post....*LOVE RAINBOW*

vad tycker ni om bullklänningen...sälja eller behålla??? den är så stor i halsen så man måste ju ha t-shirt under Fundersam

• melizza
    SmillaMilla skrev 2009-01-21 17:53:01 följande:
    Hej,fiiiiin shopping! Billklänningen har jag aldrig gillat. Så sälja säger jag .-)
    tack!

jag vet inte om bullklänningen.....tycker den är ful/fin liksom.....underbara färger men det kanske kan bli lite mera molo eller katvig om jag säljer den iofs Skrattande
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-01-21 19:08:06 följande:
    Visst är den orange?
    det är orange...jag fick hem ett sånt linne......såååååå fint

kolla BT
  • melizza
    lillronya skrev 2009-01-21 19:15:30 följande:
    Godkväll i tråden!Vad shoppas? Eller ni gör nåt annat?

God kväll

har shoppat lite katvig och småfolk på rea hos poppen idag

• melizza
    Tjolla: gud vilken fin soffa och söt Milo i dinosarna......blir nästan sugen på dem dinosarna till Stella men jag tycker nästan att dem är lite för killiga....
  • melizza
    Incommunicado skrev 2009-01-22 08:41:47 följande:
    vad är fel med den?Jag ska ringa my-baby idag och begära pengarna tillbaka för 2 suitar som aldrig kom....
    va? betalade du för 2 suitar o sen kom dem aldrig???

jag har skickat tillbaka lite klader som jag skulle byta och dem har jag inte heller fått....hon påstår att hon skickat det i början av jan. men jag har ff inte fått nåt. *orolig*

kanske ska ringa dem också Fundersam usch gillar inte telefoner....
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-22 08:59:42 följande:
    GodmorgonSteg precis ur sängen, när jag vaknade så låg Liam jämte mej och sov, sötnosen har gått in till mej o lagt sej alldeles själv inatt
    God morgon

vad mysigt med liten i sängen....men att du inte vaknar när han kommer....jag vaknar vid minsta lilla ljud i huset....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12