Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

havsvind skrev 2009-01-26 11:06:28 följande:
    Klistra in här så vi får se!!!
    får man lov att göra det?? vet inte om det är tillåtet Fundersam
  • melizza
    jojoa75 skrev 2009-01-26 11:44:25 följande:
    Nu har jag lagt in mysungar tunikorna.

superfina ju!!!

• melizza

Usch nu börjar jag bli lite orolig för min lilla skrutt. Hon har haft feber nu sen i lördags och varit snorig och så. Jag trodde det bara var en förkylning men nu idag så har hon inte velat äta nånting på hela dan. Kan det vara halsfluss och att hon har så ont i halsen att hon inte vill äta nåt?? Hon brukar aldrig tacka nej till välling men imorse så drack hon knappt halva flaskan och sen dess har hon inte fått isig mer än två äpplebitar. Jag lagade lite "skagetti" och köttbullar till henne som önskat men inte ens en köttbulle slank ner. Hon tog en bit och spottade ut. Tror ni det är halsfluss eller vad kan det vara?? *orolig*

• melizza
    Nova76 skrev 2009-01-26 12:36:59 följande:
    Känner igen det där. Vi har haft samma här hemma. Ingen halsfluss, men dock influensa. H som är storkonsument av välling i vanliga fall vägrade den helt i en eller två dagar och ville inte äta annat heller.

nej inte influensan  usch

vad ska man göra när man har influensan...ta medicin eller penicillin eller??

• melizza

Ååååå idag kom posten med katvig strumpbyxor som skrutten skulle ha till den röda katvig velour klänningen men dem var ju skitstora ju....så nu har jag handlat mindre på rackamaja på rea och då råkade det kommer med lite mer också...några katvig tröjor och en molo kjol Skrattande

• melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-26 15:49:17 följande:
    Typisk rea hopping den blir inte så billig i slutändan Handlade åxå lite där på rea:n och allt fanns, så jag blev 500 spänn fattigare direkt
    näää man lurar sig själv lite grann.....men det är kul att shoppa och tro att man gör fynd Skrattande

shit vad snabb hon är där...fick redan mail om att allt fanns redan paketerat och klart så vänligen sätt in 541 kr....så nu är jag 541 kra fattigare Skrattande
  • melizza

God kväll i tråden!!

har kollat på alla underbart fina barn i BT....

Vad händer här.....var har ni hittat nya villervalla??

Någon som shoppat nåt fint?

ESL har massa fint nu ju men jag vill nog vänta lite med att handla det...vill ju se vad som kommer på Katvig

• melizza
    nya katvig har kommit till mysgrodan!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12