Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Idag har Alice sin nya Molobody på sig. Den blå/lila med rosa kanter som SmillaMilla fick mig att leta ihjäl mig efter. Jag som inte tycker så mycket om blått är totalt kär i den! Så djupa fina färger!
    Är det nån som sett tröjan nånstans??? För denna får hon aldrig växa ur.

• tinkerbell74

Duntoffla skrev 2009-01-10 12:46:51 följande:

Kul när man hittar nya favoriter bland gamlingarna. Kan inte komma på att jag sett den kvar någonstans. Vilken storlek?
    Ja verkligen. Jag är så glad att jag hittade den i rätt storlek på Batinki rean.
    EST har haft tröjan men nu finns den inte kvar i rätt storlek.
  • tinkerbell74

snigelina skrev 2009-01-10 12:50:14 följande:

Jag klurade lite Beställde tights och linnen, som jag redan visste vad de hette De har dalmatintights
    Åååå dalmatinertights! HUR ska jag kunna hålla mig från att shoppa tills erbjudandena börjar komma? *måste*
  • tinkerbell74

Duntoffla skrev 2009-01-10 12:53:22 följande:

Vilken storlek behöver du då?
    Jag har 86 i bodyn så jag skulle ge mycket för att hitta tröjan i 92!
  • tinkerbell74

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-10 12:46:55 följande:

den e jätte fin! EST har tröjan :-9
    Tack för hjälpen!!!
  • tinkerbell74

MammatillO skrev 2009-01-10 12:52:45 följande:

är Älg printet liten i storlekarna ?
    Över lag är printsen mindre än ränderna.
  • tinkerbell74

Just nu går Julia runt med min gamla kamera och "fotar kläder" haha, ett liten traderaskada kanske men ganska sött.

• tinkerbell74

isako skrev 2009-01-10 14:06:13 följande:

hahahah sååå gulligt!Har du ngt ute nu? Hur är det? Är det segt eller skall man lägga ut det man har?
    Lite tidigt att säga än men Köp Nu funkar bra iaf om man lägger dem på en hyffsad nivå.
    Det kommer säkert igång närmare bb också, försöker spå i min kula.
  • tinkerbell74

isako skrev 2009-01-10 14:13:22 följande:

hahaha perfekt! satsar på bb o lön då Har masssssor jag skall sälja nu för att lämna plats till Molos vårnyheter
    Ja precis! Samma här, nu måste högarna bort! Jag har också blivit så sugen på nytt. Mycket gammalt hinner ju inte ens bli använt heller innan man hinner ledsna på det.
    Måste ju göra plats för massor av dalmatiner!
  • tinkerbell74

isako skrev 2009-01-10 14:43:22 följande:

Jag vill ha koppar.. koppar i MASSOR
    Ja fy va söta kopparna var! Och fjärilar, regnbåge och den söta tröjan som din lilla tjej har på bilden (vet inte vad det printet heter )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12