Inlägg från: Linnea och Kevin |Visa alla inlägg
  • Linnea och Kevin

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:14:14 följande:

Nej jag har samma problem! funderar på att skiljas från kossor och uttrar. Men kan jag det, verkligen???!
    Nej det tycker jag inte du kan
  • Linnea och Kevin

Smultronhjärta skrev 2009-01-11 14:16:53 följande:

Vad du är bra på att rensa garderob*duktig tofflan*Jag kan inte rensa eller jo jag kan rensa massor men det är så många nya plagg och så mycket ångest just därför så jag stänger dörren och gör annat istället
    Ja det är ju ett sätt
  • Linnea och Kevin

isako skrev 2009-01-11 14:15:54 följande:

Jag har gått fram med yxan här i lådorna o lovat mig själv att inte shoppa i större strlk o lägga undan. Skall sälja allt på Tradera nästa månad, då alla är panka i Januari så tänkte jag att det är bättre o vänta..Jag hinner tröttna på det innan vi kan använda det o "tappar liksom kärleken" till plaggen. Låter super töntigt jag vet.. Men ja ni förtår vad jag menar...
    Jag tröttnar inte tur det kanske har shoppat en hel del tröjor i 98 och 98/104 och lagt undan.
  • Linnea och Kevin

Duntoffla skrev 2009-01-11 14:19:03 följande:

Jag rensar bodys då jag inte använder det så mycket längre. Noel har ju varit kass i magen förut och då är bodys opraktiskt vid blöjbytet samt att han börjat dagis nu och där kommer jag inte använda dem alls. Samma sak med suits. De används bara hemma.
    Bodys finns det några få kvar här som oxå ska bort. Suitsen används bara till pyjamas nu. Vill nog ha kvar de liite till, men harlovat mig själv att inte köpa fler. (dalmatinrarna räknas inte )
  • Linnea och Kevin

Smultronhjärta skrev 2009-01-11 14:21:35 följande:

Jag tröttnar inte heller- tvärtom Även om jag mest lagrat några Molo JR 92or...eller ja Småfolk räknas väl inte
    ja småfolk har du väl hamstat en hel del

98 i molo kommer Kevin nog kunna ha till våren så det blir bra att börja samla nu. Sen har jag lite småfolk i 98/104 som oxå kommer bli bra till våren
  • Linnea och Kevin

Duntoffla skrev 2009-01-11 14:21:52 följande:

Jag ska inte heller köpa så många fler. Dalmatinerna ska jag ha och troligen bubblorna.Vi använder dem här hemma ibland. Både som pyjamas och som mysplagg.
    Vilka är bubblorna?
  • Linnea och Kevin

Duntoffla skrev 2009-01-11 14:28:46 följande:

Menar dessa (alltså bilarna) ;www.eleraff.se/GetImage.aspx nu kom jag på att om jag tvingas välja kommer valet bli bubbelgumsautomaterna som suit istället. Ännu snyggare (plus dalmatinerna)
    De är ju himlans fina, och bubbelgummen med.

dags att fixa lite här hemma.

Hörs senare!
  • Linnea och Kevin

Gomorron tjejor
    Inga fler som tagit in molo idag?

• Linnea och Kevin

SmillaMilla skrev 2009-01-12 11:29:12 följande:

alltså jag vill ha dalmatiner tröja
    Jag med!
  • Linnea och Kevin

Den dalmatinertröjan som finns på jr på annacill. Är den tjejig eller unisex??? kan inte bestämma mig.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12