• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-10 23:43:39 följande:
    Är det ok om jag mäter imorgon? Jag tror att jag ska ha just de storlekarna men just nu värker mina ögon...har suttit för länge framför skärmen (får skyllla mig själv som sitter och spelar ) Ska kurera mina ögon med lite sömn
    jaa abslouuut :) gå o lägg dej kvinna kramizzz
  • Emmsan

gooodmorgon suck  vad håller Melker på med??? han vaknar kl 02-03 varje natt o ska lekaFörvånad tur jag har en snäll man som gärna är uppe o leker en srund .. så nu turas vi om att sovapå mornarna.. o idag va det INTE min tur ska fortsätta leta hjälmmössor till min storhuvade kille ;)

• Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-01-11 07:42:24 följande:
    god morgon vi är två iaf! Min son passade inte i Molos vintermössa, ska sälja min på T tror jag, men det är S så det är inget för dig då.
    ahh men vintermössor kan han ha i s ;) vilken färg???
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-01-11 07:41:30 följande:
    God morgon, är jag först?  är egentligen skittrött *snark* men jag avr tvungen att dricka vatten och kissa och sonen vaknar närsom iaf. Lika bra att kolla på Molo en stund. Jag har verkligen köpt massor redan fast jag skulle ligga lågt. typiskt mig. Har handlar för flera tusen bara i Molo nyheter, ska sammanställa alla köp senare. Jag ahr dalmatinertröja i stlk 86 men den vill jag ha i 92 också om det går och sedan ev suiten i 92, den köpte jag i 80. Dalmatinerna är helt klart bäst. Jag saknar också alma cupströja, köpt suit och byxa till sonen (härligt print) men vill gärna ha tröjan, det setet kan han ju ha hemma el på natten om det blir väldigt tjejigt. Han är så liten att man kan göra så annars tycker jag. Min man bryr sig inte om det blir rosa el så, han har inga sådana fördomar, därmeot känner han sällan igen ett plagg och kan inte särskilja dem.
    jeeesus vad du handlar kvinna
  • Emmsan

heeelt OT men VAR tog min lilla bebis vägen????Gråter ignorera att han precis ätit o jag hann inte tvätta honom ;)

• Emmsan

hmm behöver råd.... tänkte på en sak idag när vi lämnade på dagis... ALLA andra barn i min store killes ålder har typ jeans på sej med nitar batman tröjor,spindelmannen ja ni vet Hemlis o så kommer min 5 åring med lila velour byxor o en röd idat tröja NÄR tror ni att man ska börja tänka på vad man klär på dem??? alltså  vissa barn är ju tyvärr elaka o säger dumma saker har dock inte hänt oss men det förekommer ju menar jag .....??? va tycker ni???

• Emmsan
    Flerbarnstokan skrev 2009-01-14 13:16:59 följande:
    Emmsan - det är kanske i den åldern det börjar, men så länge din kille int säger ngt gör det ju inget. Min 5 åring är väldigt bestämd med vad hon har på sig, men tror att tejer mer generellt börjar bry sig tidigare. Tror att i förskoleklass/lågstadiet får man nog tänka lite på det. Löjligt egentligen. Man vill ju att ens barn skall få ha vad som helst på sig men man är rädd att det skall bli retat. Men ex JC har kört ganska mkt rosa nu så rosa är ju numer ganska acepterat bland killar också...
    ja det är svårt det där....  änsålänge bryr han sej inte tror jag iallafall inte.. han vill ha röd jacka nu till våren bra tecken tycker jag
  • Emmsan
    loveliva skrev 2009-01-14 13:21:40 följande:
    Emmsan -- Jag hade mysdress till jag gick i 5:an Så ta det lugnt du.
    uuunderbart
  • Emmsan

nåågon som har bild på det gröna m stars??? är det lika färg glatt???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12