• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

iiiiiingen som köpt den gröna med stars??????? måste få veta hur den är i färgen

• Emmsan
    Nika skrev 2009-01-15 09:52:40 följande:
    Emmsan: jag har inte köpt den men tittat på den live.. är härligt starkt grön!
    åhh tack.. kommer du ihåg om kantbanden är orange eller röda????
  • Emmsan

jag har varit duktig iallafall BARA köpt bodyn + byxorna m stars o en mössa det ni men jag e sååå pank vänatr på barnbidraget så jag kan shoppa det gröna o alla mössor det kliiiar i fingrarna ska ni veta

• Emmsan
    Nika skrev 2009-01-15 09:56:46 följande:
    Emmsan skrev 2009-01-15 09:53:34 följande: orange tror jag..men jag tittade mest på byxorna så jag tänkte inte på den exakta nyansen.. bara att den gröna var en jättefin färg!
    ahh oki trodde jag kunde matcha den med ett par röda brallisar men kanske inte då ... äsch får väl ta byxorna till oxå :)
  • Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-15 10:00:06 följande:
    Emmsan --- Söööta killen i finaste bodyn!! Jobbigt! Hoppas det går bättre, ibland behöver de ju "bara vänja" sig vid nya om man byter. Lilla lilla Hilda då Skönt iaf att ni fått svar på vad det är!Här har aldrig välling gått hem tyvärr, han skulle ha riktig mat han (vilket var sådär spännande när han vaknade hungrig mitt i natten)Med oss är det bara bra!!
    åhh tackGenerad
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2009-01-15 10:12:04 följande:
    menar du linnet/tröjan? Den borde vara röd... jag ahr bara fått hem byxan än så länge, väntar dock på paket idag, får se om det dyker upp något då. Veras Hus och My-baby köpte jag på i fredags och helgen, ingen av dem har skickat paketet, el de t har inte kommit iaf. LLM köpte jag av i tisdags och fick leverans igår.... skillnad i service.
    på baby tröjan ;)
  • Emmsan
    Tindrisen03 skrev 2009-01-15 10:25:25 följande:
    Fast på den blåa mössan med vita stjärnor med kantband står det ialla fall på LLM att det är röda band. Kan ju vara en orangeaktig ton dock..
    nja men på den blå är det nog röda men på den gröna tröjan står det att det är orange kantband hmm
  • Emmsan

underbara barn i bildtråden sooom vanligt har ALDRIG varit sähär pank innan väntar på att mina tradera auktioner ska gå ut så jag kan shoppaloss rejääält hoppas det finnslite kvar till mej oxå då ;)

jojoa!!!!!din flicka är sååå rackars sööööt

• Emmsan

behöver matchnings hjälp :) köpte hem den gröna tröjan med vita stars nu har dock inte fått hem den .. funderade först på stars byxorna till men min man tycker det blir lite pyjamas varning .. såå vad kan man ha till??? förts va ju helröda byxor till solklart men nu är ju inte kantbanden röda utan orange  hmmm hjälp??Fundersam

• Emmsan
    SmillaMilla skrev 2009-01-17 18:22:53 följande:
    jeans är väll snyggt till!
    ¨åhh vi använder inte jeans han ska va bebis lääänge så jag e lite anti jeans än hahaha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12