• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-31 20:48:24 följande:

Jag hamnar alltid tillbaka till just den..även om jag är svag för Lejonet och Björnens glassar oxå www.gb.se/cartedor/
    haha, jag har trott att det är Lailas *hon på tv* rocky road, du har menat! Jag gör en rocky road till julen med massor av chollad och olika nötter...
  • Flock

ängeln83 skrev 2009-01-31 20:34:29 följande:

Hej hej Photofiltre finns att ladda hem gratis, annars kan du förminska dom i Paint.
    STORT TACK Ängeln83! Programmet fungerar perfekt!! TACK!!!!
  • Flock

Hej hej i tråden!

Måste berätta... Mannen i mitt liv var i Köpenhamn i morse och då hade en dansk kille med två barn berättat att han skulle åka till Sverige för att handla kläder. Då hade min man en långt samtal om de danska kläderna hur bra de var och snygga. Han hade oxå rabblat upp en hel del märken för denna stackars kille och även berättat om salgen som han borde gå på istället för att åka till Sverige. Idag är jag en stolt fru!!!
    Tänk vad duktiga männen kan vara ibland!!!

• Flock

Buttelina skrev 2009-02-04 12:37:52 följande:

haha dutti man du har
    Ja.. skrattar.. Jag kunde knappt inte hålla mig för skratt när han pratade om det för mig.
  • Flock

Fantastiska Skatt skrev 2009-02-04 12:40:45 följande:

Ibland kan de glimra till
    Ja, just i de ögonblicken man inte kan vara utan dem...
  • Flock

SmillaMilla: Vilka snyggingar du har idag!

Bubblan: verkligen verkligen dundersnyggt ihop kik kid och molo!!

Nu ska vi gå ut.. Idag snöar det i skåneland!

• Flock

Någon som kan svara fort??

Hur är ej sikke lejs College Jacka blå i stl?? Owl tröjorna är ju stora, så vår godisburk har 80-86 i den. Blir 98 jättestort?? Vill ju kunna ha en tröja under och så. Jag tror inte att jag har sett dessa live..
    Hoppas någon kan svara lite fort!!!!

• Flock

Hej hej!

Det var länge sedan jag var här inne och tittade till er!
    Jag mest sålt lite på T, så nu börjar jag bli sugen på lite shopping igen!
    Igår vann jag en NY godiströja från Meandi för 58 kr. Vilket klipp!! Så nöjd med priset Godiströja till godisburken!

La women: Vilka fina klänningar du har! Det hade verkligen varit rolig med en liten tjeja men inte för klädkontot, tror jag..

Hoppas att allt är bra med er alla här inne!!

• Flock

God kväll i tråden!

Evighet sedan jag skrev något men jag har inte haft så mycket shoppingsug *konstigt* sista tiden.
    När man ser alla underbara katvigränder i bildtråden så känns det som det börjar suga lite iaf *bra*

Lillronya: Vilken storlek har du i E godisburkst-shirt och den randiga molobyxan?? Verkligen fint! *Vill oxå ha*

Annars hos oss är allt bra förutom att vår lille godisburk är inne i den underbara 2½ års utvecklingsfas. Man vet att man lever iaf

• Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-03-22 21:09:43 följande:

HEJ!!!!
    Hej!
    Är allt väl??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12