• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-03-31 09:56:43 följande:
    Jag hade nog inväntat rätt summa faktiskt har haft en hel del sådana själv som antigen "missat" portot eller satt in ett par kronor fel blir så jäkla trött på sånt. Hade en tjej nyss som vann en säng mobil. hon betalde in direkt men bara aktions summan inte portot jag mejalde henne 10 gånger & efter 2 veckor satte hon in portot till slut sen gav hon mig neg med att jag hade varit otrevlig *suck å stön* hon tyckte att jag kunde lagt ut dom 55 & skickat. Nää ibland blir man sjuk på folk
    Oj!! Fy vad tråkigt!!
    När jag läser detta... kanske jag skulle börja kolla att summorna stämmer på T, för det gör jag aldrig.. Litar kanske lite för mycket på folk ibland..

Jag kom precis på en jättebra ide Jag håller på och baka en kaka, så skulle den vara inne i 30 minuter. När jag tittade efter 30 var kakan fortfarande bara smet, så jag tänkte att jag höjer värmen till 200 grader. När jag tittar på kakan efter 10 minuter så har margarinet exploderat i ugnen. Där är margarin i hela ugnen i lådan under på golvet.. Sätter mig här och läser tillbaka en stund istället och hoppas att någon annan vill torka upp
  • Flock
    JuliaochNelly skrev 2009-03-31 11:29:39 följande:
    Fy sjutton vad jobbigt. Jag hatar verkligen sånt...har du tur torkar hus tomten upp det.
    Ingen hustomte i sikte, tyvärr.. Svärmor kom men hon gick igen, så då är det väl bara jag kvar.. Dax att skura margarin nu
    Bye,bye..
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 21:35:01 följande:

Vi ska nog få plats Nu måst ejag ju spara varenda 50 åring, himla tur vi har loppis här i helgen!
    Snyft, har du glömt mig! till salgen??
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 21:59:39 följande:

Nej, jag skrev ju att vi va tre, Ja, Ronya och DU
    Lilltösa då??
    Hmm, jag kanske måste ha bärhjälp, i form av min man. Vet inte om jag fixar det annars.. funderar, funderar... Jag vill oxå åka två dagar, för tänk om man missar mycket annars..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-03-31 22:02:12 följande:
    Du är ju självklart med!!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-03-31 22:08:11 följande:
    Vi hjälper dej att bära!! Hade varit toppen att åka första dagen och en dag på helgen för att träffa alla andra.
    Tycker jag låter som den perfekta moloplanen!! Hoppas nu bara det är perfekta dagar oxå.

Snälla ni är som vill hjälpa till.. men det brukar vara några timmars fördryning, så helv_ _ _ kommer när jag kommer hem, natten och dagarna efter.. Frisk lagom till helgens molo hoppning
  • Flock

1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 22:19:26 följande:

Men de e väll klart att vi ska hjälpas åt! Jag bar både T och säck m kläder sist ju, nu har jag bara säck så jag kan böra din oxå
    Gulle dig! Du och lillronya är så gulliga!!! TACK!!
  • Flock
    Emmsan skrev 2009-04-01 07:40:32 följande:
    wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee har precis fått veta att vi väntar nr 6!!!!!!!!!!!
    God morgon!

Stort GRATTIS till er!!! Kan du hoppa mycket smått på salgen
    Hur gamla är dina andra barn??
  • Flock
    Emmsan skrev 2009-04-01 07:47:50 följande:
    nää haha förlåååt kunde inte låta bli "april april"
    Hahaa..Jag är lurad igen.. Min tredje redan idag.. Hur ska detta sluta..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12