Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nähä, dax att sova nån timme.. ögonen går i kors..
    Gonatt

• jojoa75
    lillronya skrev 2009-01-23 08:50:02 följande:
    Nä det har jag inte. Väldigt nyfiken på vad de har tagit in!Ska du ringa? Läste det nånstans...Då kan du väl ge en liten rapport.
    japp, tänkte ringa dit sen när jag sovit färdigt o iaf kolla om de har den.. isf åker jag dit på mån tror jag.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-01-23 08:55:15 följande:
    Nä jag tycker inte den är killig.JAg var också tveksam till kantbanden, men nu när vi har den så tycker jag att de är helt ok.Så jag säer Köööp!
    lyckas inte komma till min inbox o svara din kompis... vill du hälsa henne en sak är du snäll?
    Imorron är det 10 - 16.
    Sidan bara hänger sig när jag ska till min inbox.. eller skicka meddelande.. jaja strunt samma men hon trodde det var halv tio, så hoppas att antingen du el jag pratar med henne här el live idag så att hon slipper stå o vänta en halvtimme...
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-01-23 08:59:24 följande:
    Jag säger till henne om tiden!Jag kommer att prata med henne. Tack för att du sa till.
    så bra! Nu slipper jag sitta o försöka komma dit..
    knepigt att jag kan vara här men inte skicka meddelande eller komma till inboxen?
    saturnina skrev 2009-01-23 08:57:48 följande:
    Trunken, var köpte du splasch-klänningarna? Jag hade splash-body till Linnéa, helt ljuvlig, men jag ser ju att jag måste ha klänning oxå.
    Tror hon skrev det igår kväll, läs tillbaka en tio sidor så hittar du det säkert

Nej NU går jag o lägger mig! Gonatt
  • jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-23 09:01:11 följande:
    Jag e här, Har fått mail från R, hon skrev att fikan va framdukad från 9,30 å sen kör vi igång kl 10 Så jag komme rlite innan, fika tackar man aldrig nej till SES!!!
    aha
    Där har vi det!
    Får se när vi lyckas komma, vi åker ju en bit längre o med tanke på hur det var att köra hem från jobb idag så hoppas jag verkligen att det blir bättre väder imorron bitti!!!!
  • jojoa75
    Saraia skrev 2009-01-23 09:14:49 följande:
    passar denna t dalmatiner leggings tror ni??www.luckylittleme.se/product.asp?product=1661...
    mja.. vet inte riktigt.. tror att denna är mer neon-skrikig-turkos o då passar den nog inte.. kanske?
    Bra svar, eller hur?
    Har inte sett denna IRL, men spontant tror jag inte den passar.

O ja, jag skulle lagt mig, men coachen ringde... NU lägger jag mig!
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 13:50:07 följande:
    Äntligen uppe i 4,9 i omdömesskala... köpare ställer ju orimliga krav iom den här bedömningen. :-/
    ja verkligen...

Gomorron!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-01-23 13:52:46 följande:
    god eftermiddag
    har ju sovit ju
    Buttelina skrev 2009-01-23 13:52:09 följande:
    grr jag ligger på 4.7. fattar inte vad folk förväntar av en . fast det är toppbetyg på allt utom levtiden
    Nej väldigt dåligt system faktiskt.. visst, man kan ju se strulpellarna lite tydligare. Men för oss andra ( , ja jag räknar mig till de andra, inga neg omdömen alls) så även om man postar samma dag man sett betalningen så är det ju Posten som ska leverera o det kan man ju inte styra över om det tar en dag som det ska göra eller flera... Har mindre på fraktkostnad. Jaha, jag kan ju inte hjälpa att Posten är snordyra!! Tar inget bet för emballage..
  • jojoa75
    saturnina skrev 2009-01-23 14:16:45 följande:
    Nä, det där är konstigt. Med frakten alltså. Vill de att man dessutom ska betala deras porto? Om man tar ut det som posten tar, vad är då problemet?
    ja eller hur..
    ok om man tar 199 kr i emballageavgift som nån säljare gjorde, DÅ förstår jag om man lämnar mindre poäng på fraktkostnad
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 14:20:30 följande:
      199 spänn i emballage *asg*   va sjutton va det för en vara??
    Det var på alla den säljarens auktioner, bla disneyfilmer. HELT otroligt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12