Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-25 22:58:51 följande:
    jag betalar nu... och jag har också handelsbanken *gillar snabba affärer*
    jag med
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-25 23:02:19 följande:
    jojoa75 skrev 2009-01-25 22:55:28 följande: Betalt!
    tack

Älskar oxå småfolk.. men tänker hädanefter hålla mig till tröjor, åtminstone till Emma växt till sig minst fem cm! O jag tröttnar bara när de bara ligger...(klänningarna som är för stora)
    Det är så stort hopp mellan småfolkstrl i klänningarna.. men inte sååå stort i tröjorna.. knepigt! O dumt för mig o Emma
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-01-25 23:47:00 följande:
    haha ja det är inte så skoj när klänningarna ser ut som nattlinnen isabel passar perfekt i 98/104 och kommer göra det heeela sommaren har många klänningar nu
    Emmas i 86/92 var på tok för korta och eftersom de är insvängda i midjan så såg de inte snygga ut som tunikor.. o 98/104 var TOK långa... Hon måste växa MINST 5 cm till... MINST! innan 98/104 ser ok ut..
  • jojoa75

Gomorron!

Här är båda barnen hemma (studiedag på skolan)
    o de lät mig sova till kvart över nio!
    Helt otroligt..
    De gick ju upp med sambon imorse o åt frukost.
    Sen såg här ju iofs ut som kriget när jag gick upp, men det är lugnt Skönt att få sova lite

• jojoa75

Jag brukar som mest ha 7-9 dar, tycker själv att det är sååå tråkigt att vänta på långa auktioner

• jojoa75

Jag stryker oxå alltid, iaf på framsidan.. det är ju den som syns

• jojoa75
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-26 10:28:13 följande:
    visste ni att den svarta tröjan  med vita stjärnor och rååsa kant  kommer i baby klänning ,jag ska till bus & rackatyg på tisadag och kollar hela molos nya kollektion på skiva blir spännande att se allt
    mm den är jättefin!
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-01-26 10:46:46 följande:
    havsvind skrev 2009-01-26 10:20:10 följande: Jag stryker aldrig, har aldrig tyckt att det behövts. Tycker inte att mina ser skrynkliga ut ändå!? Hade faktiskt ingen aning om att andra gjorde det.
    Det är knappast alla plagg som ser skrynkliga ut, tex småfolk räcker det att släta ut dom på golvet/underlaget o lägga dom snyggt. Men vissa plagg som ändå ser skrynkliga ut stryker jag.
    Men de danska märkena behövs det sällan med, tack gode gud för det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12