Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

medow skrev 2009-01-15 22:53:18 följande:
    Snyft .... den är så ***** söt.
    men den ska finnas i 92 baby! funkar inte det kankse?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Skumboll skrev 2009-01-16 12:35:08 följande:
    Alltså, storlekar och mått på molos tröjor är för mig en gåta. Idag fick jag hem regnbågen i 80 och blå/vitrandiga i 86. Jämförde dem med vovvarna i 86 och då är regnbågen lika lång och lika bred men har 4,5 cm kortare ärmar. Den blå/vitrandiga var även den lika lång och bred man hade kortare ärmar. Regnbågen satt jättebra, förutom längden på ärmarna då. Vad gör man med den? Ser ju galet konstigt ut...
    men det är nått som inte stämmer! jag har vovvarna och regnbågen i strl 92 och dom är LIKA stora!
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-01-16 12:46:30 följande:
    verkligen lyx.....här hemma kunde ungarna lika väl kunnat gå i trasor som molo...han ser ingen skillnad *trist*
    min gubbe bryr sig... han var så söt för nån veckor sen när han hade bägge barnen och jag var iväg. han tog på dom så fint och sen tog han foto på dom som jag brukar måste se om jag kan hitta bilden
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-01-16 12:47:23 följande:
    Butte!Vill bara hälsa att BomBom fixar hem en pärlbralla till mig. Behövde inte ens muta med ditt namn . Hämtar dem på tisdag. Tjo ho!
    haha gött
  • Buttelina

kolla! detta matchade gubben ihopa själv Förvånad under hade lillebror matchande katvig body och på fötterna matchande strumps dutti pappan (bortse från napparna, han är inte lika "bestämt" som jag när det gäller dom)
  • Buttelina
    Skumboll skrev 2009-01-16 12:50:02 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-16 12:41:33 följande: Åh, jag blir galen!!

kanske inte syns såå bra men jag jämförde dom och det skiljer inget
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-01-16 12:53:29 följande:
    kolla! detta matchade gubben ihopa själv under hade lillebror matchande katvig body och på fötterna matchande strumps dutti pappan (bortse från napparna, han är inte lika "bestämt" som jag när det gäller dom)
    men tom napparna har han matchat
  • Buttelina
    ÖNadja skrev 2009-01-16 12:58:56 följande:
    Hallå i tråden!jag funderar fortfarande på de här men knickers, har inte kunnat släppa de sen igår. =)Är det nån som har nå Molo byxor i stl 68 och 74 hemma och kan mäta hur långa dom är. Jag har nå gamla pop knickers hemma som ja tänkte jämföra med. =)
    du kommer kunna ha både 68 och 74 som knickers i sommar! jag kommer ha 74 till alexander om jag köper några. jag hade 62 och 68 på honom förra sommaren.
  • Buttelina

jag kan bara säga så här: att vill ni ha något från molo så köp det NU! jag skulle beställa en tunika och ett par leggings från molos lager och det var redan slut på molos lager i alla strl utom 92 och 128 Förvånad

• Buttelina
    havsvind skrev 2009-01-16 13:28:45 följande:
    Duktig pappa! Napparna matchade väl bra, eller?
    ja det gjorde dom ju men jag vill inte att barnen ska ha dom alls dagtid speciellt inte isabel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12