• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-03-29 20:49:01 följande:
    Tack vännen! Nu har jag mailat dig med
    Ahh, nice Då måste jag kolla, ju.
  • Helle
    jompa skrev 2009-03-29 21:20:00 följande:
    Ni som har plagg från våren i från Katvig, hur tycker ni de blir efter tvätt? Tycker mina blev väldigt luddiga.
    Åh nej, säg inte så, jag fick precis hem min (sonens) första t-shirt idag. Blev det lika på alla färger?
  • Helle

Då hoppas jag på det jag med.

JuliaochNelly skrev 2009-03-29 21:29:31 följande:
    hmm jag bodysar ialla färgerna tycker inte dom blev mer luddiga än vad  ett vanligt bomulls plagg blir
  • Helle
    FL Lisa skrev 2009-03-30 12:31:10 följande:
    en fråga som någon här kanske kan svara på.. hur är katvigs regnkläder i storlek? jag tänkte på de gamla gröna midiapple...med löstagbart foder. Kan ett par regnbyxor i 86 tänkas passa på min grabb som är typ 80-82 lång?
    om du har fler på lager el vet var de finns så får du gääärna inboxa mig Har letat som en tok.
  • Helle
    FL Lisa skrev 2009-03-30 12:56:47 följande:
    tyvärr inte! budade hem ett par i nyskick från T. Men jag vet ju var din inbox finns ifall de skulle vara för små åt A egentligen skulle jag nog hels velat komma åt ett par 92:or så dom passar läääänge..men man kan inte få allt så nu håller jag tummarna att dom här passar ett tag i alla fall
    Var det du som kammade hem dem som fanns igår? Jag skulle nämligen också bjuda på ett par men vi var inte hemma Skulle passa så fint till sonens jacka och räcka i höst också, så hör gärna av dig
  • Helle

God kväll

Ett barn nattat och ett annat på väg att somna (hoppas jag).

Jag letar vovve t-shirt i 86 (Molo alltså). Vet någon var det kan tänkas finnas?

• Helle
    Buttelina skrev 2009-03-30 19:53:47 följande:
    mysgrodan kanske? eller est
    Just det, mysgrodan. Det var ju där jag sett förut. Tack! Est har slut.
  • Helle

Varför tar posten ibland en vecka på sig när man skickar paket? Man börjar ju bli orolig ju ....

Zvartaliljan skrev 2009-03-30 20:22:56 följande:
    *knäppa fl*
    ?
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2009-03-30 20:26:17 följande:
    Skrev ett inlägg men fl hängde sig, sen kunde jag se att det i min favoritlista stod att jag skrev senaste inlägget 20.19...men när jag går in här så ser jag inget...men så är det ett hopp mellan lawomans inlägg 45250 och mitt 45253. Hos mig visas de efter varandra! Gör de det hos dig med???
    Japp, blir så här också. Knäppt
  • Helle

Hur är den gula Småfolkströjan med grävskopor i storlek? Tror ni att sonen på 102 cm kan ha 110/116 el blir den alldeles för stor?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12