Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-02-19 08:44:31 följande:
    Näe, jag har oxå råkat göra så en gång.... men duu skidflickorna är ju sååå fin på, den tycker jag du ska behålla!
    Glad  Ja tycker dom är lite halvtråkiga. Men däremot känns de som lite fel säsong för just den. Den kanske man kan få bättre för till hösten..?
  • ÖNadja
    Pejo skrev 2009-02-19 08:52:20 följande:
    Tror ni inte att priserna på Tradera kommerr att minska lite? med tanke på att det är jan-feb - då många har lite att röra sig med - det märks på de flesta andra branscher.. ´med tanke på lågkonjunkturen som vi är inne i? Många har blivit varslade o uppsagda - då har man inte lika mkt pengar att röra sig med. Jag tror att man får vänta sig lite mindre tillbax från Tradera iaf.
    Kanske man ska vänta till i mars då..  Flört
  • ÖNadja
    LA Woman skrev 2009-02-19 10:01:00 följande:
    Tack för tipset Bidde ett par Kavat här. Godmorgon i tråden
    Vad handlar ni för typ av sko till våren till en som är 1,5 år?
  • ÖNadja
    Tindrisen03 skrev 2009-02-19 10:05:07 följande:
    Ngn som vet ngt mer en ev lila softshelljacka (Molo)? Kan bild finans någonstans? Undrar också om jag drömt att jag sett triplestar i t-shirt någonstans? (den blå med röda, gula och gröna stjärnor)
    ja tror Ellos har nån softshell jacka.. Ot..  Fundersam
  • ÖNadja
    LA Woman skrev 2009-02-19 10:42:22 följande:
    Jag köpte höga Kavatskor, hade såna förra våren också och var kanonnöjd
    Vi hade sånna i höstas. Typ "lära gå" modell, är det dom du menar?

Har ellos sånna..? Glad
  • ÖNadja
    Buttelina skrev 2009-02-19 11:21:35 följande:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate... dessa är tuffare och billigare
     Det va ju jätte söt! Men den känns lite mer som en "sommar"sko.  Glad
    Smultronhjärta skrev 2009-02-19 11:27:40 följande:
    Jag beställde modellen jump med kardborre till dagis eftersom han numera "kan själv" Sen ett par Kotte för att de känns rejäla och så kunde jag inte motstå retrokänslan jag fick Annars kommer Max ha Converse + andra gympadojor till dagis nu i vår, Crocs till i sommar. Sen blir det alltid fler skor eftersom jag är galen i skor till hela familjen men men
     Kotte va ju också jätte fin!

Elvis våroverall är bla. brun så de skulle nog va fint med bruna skor till.

Till vårjackan kan man ju ha nästan vilken färg som helst..(VV:s jacka..)
  • ÖNadja

Maugu:  Så himla söt liten docka i BT! Glad

Liljan och Loppan: Inget dumt paket du verkat fått. Har också beställt ett i stl 0-6 mån, va de enda som fanns..kommer väl ett syskon nån gång i framtiden. Räcka ut tungan
    Superfin småfolk tuna!

Ängeln: Har din son nå annat än bilar att leka med..?  Flört

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12