Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-02-23 19:52:52 följande:
    *ASG* Kan tänka mig det! Milo fick en sulky dockvagn av mig igår, till gubbens stora förtret så äälskar han den! Mlo är tokig i cars... Så han får ha det på grejor och sånt istället för kläder Av svärmor fick han en enorm matta, 130*170 stor, knallröd, med cars. Passar ju verkligen fint i Milos rum som är turkost och grönt... Dessutom har han redan en matta som täcker hela rummet! Hur tänker folk?! "jaa jag vet att den inte passar så bra i hans rum, men ni kanske kan ha den nån annanstans??" Som om jag vill ha en cars matta i vardagsrummet liksom...
    Haha! Glad  nog vill du väl ha den i vardagsrummet?

På tal om den andra mattan, vars har ni köpt den? Hittade nå likanade på Ellos som ja tänkte ha i vardagsrummet. Skrattande
  • ÖNadja
    TereseA skrev 2009-02-23 19:48:39 följande:
    jaha konstigt..var nämligen ditt namn där på bilderna när lagt in dem. ok ska fråga dem..
    Det är inget foder direkt, typ som en skaljacka.

blev du nå klokare..?   Glad
  • ÖNadja

Everlonn: Grattis till Flower byxorna! T tjårvade för mej preeeecis på slutet!! *grrr*  Flört

• ÖNadja
    Everlonn skrev 2009-02-23 20:18:52 följande:
    mig oxå!! Fick in bud i sista sekunden!!! *glad*
    ja förstod att du skulle va med å slåss om dom, såg att du hade budat på dom som gick ut igår. Glad

Ja håller tummerna för att Liljan vill sälja sina byxor till mej..  Flört

Tycker dom är tokfina! 
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-02-23 20:23:51 följande:
    Det är Ikea!
    va lite lur på att ni bodde nära Ikea. Glad
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-02-23 20:27:54 följande:
    Näe det gör vi inte... 10 mil dit, men det blir ju en tur då och då.,,
    Va har 17 mil till haparanda och tyvärr så far man inte dit lika ofta som man skulle vilja..

Vad fick ni betala för den? Har hittat en liknande på Ellos för 899 kr och 50% rabatt.. Glad
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-02-23 20:35:59 följande:
    399 kostade den... ot men vann nyss detta på Tradera, visst är det fint.... Ska ha det i sovrummet ovanför sängen www.tradera.com/Loved-you-yesterday-SVART-vag...
    kanske man ska kika lite närmare på deras också..  Glad

Skit snygg väggdekor! de har ja aldrig tänkt på..nu måste ja också spana lite grann..
  • ÖNadja
    Everlonn skrev 2009-02-23 20:40:46 följande:
    Kunde inte passa dom igår..nattade Bus då så jag hade lagt maxbud, lite lågt visade det sig;) De är superfina! Har i 86 men vill ju att hon ska kunna ha dom länge
     Ja fick feber igår (skyller på det Glad) å glömde helt och håller bort dom, hade ju tänkt ninja hem dom!  =)

Ja hoppas bara det är en bra mudd för E har 86 nu och ja vill ju att han ska kunna ha dom nu på en gång! 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12