Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-16 22:02:41 följande:
    Hade varit skitkul!!!!
    jaaa måste ju klämma på den snygga klänningen och kolla in dinosarna irl och träffa er såklart
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-01-16 22:02:45 följande:
    God kväll allihopa som är inne nu en fredag kväll...Nu har jag lagt in lite mer av dagens post.....hade fått avi på rek brev och fattade inte att det var ju mitt paket från ZiggysSen jämförde jag leggings igen och det är ju helt knäppt hur olika storlekarna är.....blir alldeles förvirrad ju....
    överalg är alltid randiga större än print
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-01-16 22:07:50 följande:
    Kan Isabel ha 110? i vårens tröjor med? Jag tycker att den här var större än höstens..
    hon har 104 i alla. men 110 i aloha och jag kommer ta 110 i dalmatinerna... för där måste vara att växa i för att jag ska kunna motivera ett köp
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-01-16 22:09:24 följande:
    fast vovvar och pärlplattor är väl print båda två eller?
    ja det är dom nog...skumt

jag tycker dock inte att de med print är små men jag tycker de randiga osv är stora... men det skiljer mellan olika leggings ibland Fundersam
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-16 22:14:15 följande:
    Hörredu, Butte! Nu får du väl snart åka på shoppingtur till Helsingborg snart? Om du ska ta dej enda till B&R kan du väl ta dej till oss och ta en fika/shopping också.
    haha jag hittar ju inte dit får jag med mig thea så fast jag tar inte med mig isabel... hon tycker bara jag är svindryg .-D
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 22:13:57 följande:
    Hej vänner Shoppar ni ikväll?? Jag shoppade regnbågebyxor och starsbyxor på poppen innan
    nu har shoppingdjävulen tagit tag i tjolla
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-01-16 22:16:38 följande:
    På småfolk kan hon ha 110/116? Jag har inte provat än vi har bara 98/104 och de är exakt lagom nu kommer nog snart vara för små. Isabel är nog längre än Philippa då för jag tror inte att P kan ha 110 alls för 104 är stort på henne.
    isabel är ca 98 lång. de är nog olika byggda... men isabel har 98/104 på småfolk
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 22:19:39 följande:
    Å vad kul! Jag kämpar för att få med mig sambon imorgon till B&R... hehe.
    jag vet inte bara känner att jag måste liksom men jag hittar ju inte *lokalsinne badboll* funkar ditt msn bra
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 22:32:22 följande:
    Nääe! PISS MSN!!! Jag skulle så gärna vilja att det funkar men det gör det verkligen inte. *snyft*Jag hittar inte heller dit, men jag viiiiiiiiiill dit!
    du kan komma och hämta mig så tar jag med mig navigatorn så hittar vi
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 22:36:08 följande:
    Haha det är nog bättre du kommer hit då Annars blir det en liiiiiiiten omväg för mig HAHA! Gör det! Kom imorron så kör vi till B&R!!!!
    men jag hittar ju inte till dig ens jag ska ju till stan med thea och grodan imorgon, kom du HIT!!!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-01-16 23:15:14 följande:
    Godkväll (natt )Åh nu är det bara 4 dagar kvar sen kommer vi hem till kalla kalla Sverige, sjukt men jag längtar faktiskt....vill HEM! Sen kommer jag väl längta tillbaks till värmen efter bara ett par dagar i kylan men men....Fick detta mailet från bus och rackartyg, snacka om att jag längtar efter denna beställning nu det som kommer på måndag eller tisdag är: dalmatin byxa baby 92 (ligger redan till dig)    (229,-) dalmatin tights stl 104    (249,-) dalmatin tröja med knapp lång arm stl 98   (379,-) regnbågebyxor stl baby 92    (199,-) leverans 2 ca 15 februari, (ingen butik får detta innan!) dalmatin tunika/klänning   baby 92   (329,-) regnbågsklänning stl 92    (349,-) regn/vindställ  regnbåge (jacka+byxa) stl 98/104    (828,-) totalt landar allt detta på 2492,- "
    jag förstår att du längtar hem! det hade jag också gjort! vilken fin lista
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12