Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-01-14 23:23:14 följande:
    YES!jeansen o ziptröjan i svartSåg duntofflas svar oxå o blev helt lessen, snälla säg att hon inte har rätt
    Det var ju inte meningen Har bara varit och klämt på gitarrbodyn och leggings och de såg stora ut.
    Buttelina skrev 2009-01-14 23:23:20 följande:
    hmm ja jo, men åhh det hade varit skoj att se hennes förvånade min när hon ser stoora tvn
    Ok. Synd bara att det inte finns 92 någonstans. Än i alla fall. Hoppas att de dyker upp.

Hinner du inte både gå på bio och shoppa då? Var ska Bia vara förresten? Med dig?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-14 23:32:10 följande:
    bia ska shoppa med mig han älskar att bara sitta som en liten pösmunk i vagnen
    Vilken tur! N börjar tycka att vagnen är rätt trist. Det är ok att sätta direkt från bilen till vagnen men har han en gång fått gå lite så vill han inte sitta igen.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-14 23:32:59 följande:
    o nä både bio o shopping blir dumt... bion börjar sån dum tid... 13.40
    Ja, det var en udda tid. Och ska Bia med så går det ju kanske inte så bra.
    Vill också shoppa fina Molosar. Funderade på att kika in på Matador på väg hem imorgon men de har inte så mycket jag vill ha än...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-14 23:39:31 följande:
    lillebror älskar när det är kallt och jag bäddar ner honom ordentligt. då ligger han bara där och säger "mysit, mamma de e mysit"
     Gullunge!

Jag gillar inte att det är camo på Dinosarna, annars hade jag shoppat ett linne. Ränderna är fina. KÖÖÖÖPP! Fraktfritt nu ju! Jag funderar på regnbågströjan
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-01-14 23:39:36 följande:
    Haha, ikväll var hon nästan liiiite, (men bara liiite ) till salu när hon inte ville sova. Sen är hon inte riktigt lika bedårande när hon får sina utbrott Hon kastar sig på golvet, slänger saker omkring sig och slår sin lilla näve i golvet och vrålar....men jo, lite söt är hon nog då också
    Haha...hon och Noel kan bilda klubb. Han gör likadant. En riktig argbigga emellanåt.
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-14 23:43:55 följande:
    gillar inte heller camo..
    Verkar vara många som inte gör det. Särskilt inte i så pass "starka" färger.
    LA Woman skrev 2009-01-14 23:45:01 följande:
    Allt i regnbåge är underbart  Det blir en hel del sånt här
    Ja, man fasar ju. Jag har alltid tyckt att barn som ligger på golvet i matbutikerna och vrålar är tokjobbiga. Risken är att jag fått ett sånt barn
    LA Woman skrev 2009-01-14 23:45:01 följande:
    Allt i regnbåge är underbart  Det blir en hel del sånt här
    Älskar regnbågen men vet inte riktigt om jag gillar den nya gröna randen eller inte. Måste nog se IRL. Har snart gjort mig av med Noels gamla regnbågströja och en sprillans ny (gammal) suit hänger i garderoben här hemma
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-14 23:46:14 följande:
    Då skulle ni hört min son ikväll Heeeela vår håla hörde hur han blev ap-förbannad för att vi ville att han skulle bada direkt när han kom hem från kompisen (grannkillen). Han ville ju leka en stund först.. Jiisses.. VAR har han fått det humöret från?? Emma kan vara lika ilsk hon om hon inte får som hon vill, men de är sååå söta ändå men som sagt, var har dom fått det där humöret från?? Inte från sambon, lugn som en filbunke.. O inte från mig, för jag har mitt kvar
    Hahaha...

Jag är rätt lugn som person nu men attans envis. Som barn var jag vidrigt envis och blev rätt snabbt arg när det inte gick som jag ville så jag förstår nog var Noels kommer ifrån Oskyldig Tack och lov går det också över rätt fort.
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-01-14 23:54:08 följande:
    Usch ja, den fasen har vi också gått igenom med den stora, kanske inte legat ner men you know....då ville man bara gå därifrån och låtsas som om ungen var nån annans Jag gillar den gröna randen bättre nu än på den gamla måste jag säga Har sett den IRL dock och jag förstår att du vill se själv
    Jag kan tänka mig att den är mer lättmatchad än den gamla. Kanske smiter in på Matador i dagarna och spanar in den.

Go natt var det ja...segt att slita sig.
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-14 23:59:54 följande:
    Igår så skrek Lucas som en stucken gris, jag rusade dit i tron att han slagit sig halvt fördärvad eller nåt. Emma satt för nära honom o andades på honom... "hon andas min luft, jag kan inte andas" Syskonkärlek.. den är uuuuuunderbar
    HAHAHA...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12