Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-17 17:42:07 följande:
    *slurp*
    Ja, det var gott men shit vad mätt jag blev. Har ju börjat med Viktklubb nu och en påse var typ hela min dagsförbrukning av kcal men ibland måste man ju unna sig

Vad fin Milo blev i rutorna och bilarna!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-17 17:45:04 följande:
    Eller hur! Tjej kläderna är ju helt underbara i vår. Fast vi får tänka på att det inte blir så dyrt med bara en grabb, klänningarna är ju dyyyyyyyyyra
    Det har du rätt i.

I början när jag kollade på kollektionen ville jag ha ALLT men jag är redan lite mätt på en del efter att ha sett det överallt i butiker och BT. Kanske bra att jag väntade lite med att shoppa ändå. Annars hade jag köpt allt. Faktum är att listan minskat en del.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-01-17 17:47:04 följande:
    Hej tjejerSer att ni shoppat idag.Själv har jag varit med sonen hos frisören för första gången, blev sådär.Klippte mig själv oxå och det blev sådär.Barnen har i alla fall Molo nyheter på sig idag och det blir man glad av
    Vad trist att varken du eller sonen blev nöjd (eller du då, P kanske inte bryr sig )
    Tjollabolla skrev 2009-01-17 17:46:19 följande:
    Tack! Ja visst kan man ha det? Även om det är lite jamasvarning så blev jag kär i det. Å idag på B&R så visade han bild på basketkängorna med bilar som kommer. Dööcoola! Och anorak i regnbågen, den SKA vi ha. Helt underbar vårjacka.
    Vad då? Molo skor? Aptufft ju! N har ju ett par Converse hemma men de är ännu stora. Bilar låter intressant till våren
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 17:47:58 följande:
    Matdags här Blev en himla kort stund vid datorn Cu girls...
    Missade att du var här ju... Var du med i stan idag?
  • Duntoffla

Hej tjejer

Fin shopping och söta barn i BT!

jacao skrev 2009-01-17 20:33:19 följande:
    Vi har våran crosströja till grå NS byxor, funkar bra till vanliga jeans också. Din kombo i BT med grå velour (tror jag det var) va också fin, borde ju funka med orange velour också Eller ngt turkost...
    Åh söta killen!
  • Duntoffla
    jacao skrev 2009-01-17 20:47:59 följande:
    Ja, lite söt är han
    Mycket söt!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 20:54:06 följande:
    Inboxa gärna mig åxå Å jag vill hoppa nåt!!! Helst en suit (vet att jag inte ska )  Klämde på bilarna, tuggummi och dino i dag men bara i 86.. Så nån som vet en 92:a nånstans?
    Hade Vildänglar mycket? Försöker tänka på vad jag ska jaga på annat håll. Vad fanns?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-01-17 20:58:12 följande:
    Är det bara du och jag som ska göra stan den 31:a?
    Bubblan ville med också.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:00:16 följande:
    Moi ska med
    Ok. Synd att det inte fanns i storlekar. Jag kommer nog ordna till mig lite större kläder hoppas jag. Vad är du ute efter?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-17 21:08:46 följande:
    Synd att M var på dåligt humör. Men hon frös väl stackarn.. Dum mamma hon har.. Jag vill ha mer jag med. Vet inte vad bara...Ska se om det blev nåt av bilderna jag tog idag..
    Vad shoppade du?
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2009-01-17 21:14:47 följande:
    FÖÖÖRLÅT!!!Såg inte riktigt vad långt det blev!  Oups...Ni får skälla på mig som tar så mycket utrymme!!
    Vad trist!   Visst kan man ha personliga problem men hon har ju tid att svara på ditt mail. Då borde inte en överföring ta så mycket längre tid...
    Preggi skrev 2009-01-17 21:18:02 följande:
    Inte så mkt. 2 svea mössor och ett par NS byxor. Sen fick jag köpa ett par termobyxor på Matador eftersom hon frös.. Har inte bestämt mig men jag tror att de ska vandra vidare med en gång... Rååsa bubblan, våra döttrar finns i BT. Den enda bilden som blev ok. De andra var suddiga.. Men det var ju en bra ursäkt till att handla. Nästa gång ska jag nog ha med henne naken utan vagn.. Då måste jag ju köpa en ny vagn med..
    Lite najs shopping i alla fall! Vilka NS blev det?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:13:14 följande:
    Hm.. det mesta i 92 baby funkar för oss.. Eller kanske nåt rea grejs åxå.. Har rätt mycket på G redan, men en suit i 92 tex Dino ligger som prio
    Kan du fixa den eller vill du att jag testar?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-01-17 21:24:33 följande:
    Tofflan och Bubblan:Kommer ni med eller utan barn den 31:a??Jag kommer som vanligt utan
    Utan

Noel skulle röja allt annars
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12