• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God eftermiddag!

Tjollabolla skrev 2009-01-30 16:16:29 följande:
    Vad har han nu? Alltså på LPL står det att dom är små is torlek, men det tycker inte jag. Milo är ju säkert 88-90 cm lång och han hade inte kunnat ha större. Där finns lite tillgodo i grenen och benen hänger i marken.
    Vilken stl tog du till Milo? 92?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-30 16:26:30 följande:
    Äääääälskar Traderas nya omdömes system På dom två senaste omdömena åkte jag ner till 4,9, och då har jag sålt två HELT NYA saker, skickat dem innan pengarna syntes på kontot, samt meddelat att de är postat, porto enbart efter vikt ej skrymmande    *skrattretande*
    ja, det är lustigt, undrar vad som egentligen krävs?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Fick mina NS från Hanazacka idag, trevligt

Förresten, ni som har Shampoodle, torktumlar ni dressarna?

Ursäkta en massa OT

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Emmsan skrev 2009-01-30 16:22:40 följande:
    ?han har 80 i all molo dock rymliga :)
    tog 86 till J som också har 80 i Molo, rymliga! Funderar dock på att ändra till 80, har bett om råd från webshopen så får vi se.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-30 16:31:15 följande:
      kanske skulle skänkt sakerna åt dom?  
    det är precis som om man inte SKA ge 5,0 liksom... det bara är så
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Hej, hej!

Jag har också shoppat lite idag, shoppingj-veln har tagit ett ordentligt grepp om mig... uscha... Bl.a en röd Kik kid velourdress i stl 92 tänkt till hösten tror jag... och lite annat smått reagrejs.

Fick precis ett KÖP NU på T och blev glad som en speleman, tänk att så lite kan göra så mycket

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-30 21:19:42 följande:
    Å vad va det som gick på T ?
    En underbar ljusblå vantfleece-overall, den är så himla himla fin så jag var tvungen att köpa en i en stl större på rea så att jag inte var utan, älskar den färgen
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-30 21:25:59 följande:
    Va hade du som köp nu?  Har en vantfleeceoverall som goes nämligen Roligt att du hittade en större på rea åxå!!!
    la utrop 199 och köp nu 279
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-30 21:48:07 följande:
    jag köpte en för runt 300 kr  den råsa vantfleece overallen i stl 92  dock var det inte köp nu ,men jag var nöjd med priset  den var i nyskick  ska lägga ut min 86 snart . Tror du kan ta köp nu ca 300 om den är fint skick
    ja min var bara stl 74 så de större stl kan man nog få mer för
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Nu blir jag lite snurrig, men finns Molos bubbelgum i body?? Fick för mig att jag sett det men jag kanske har drömt? Hittar det inte nu i alla fall...

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12