Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-25 22:10:18 följande:
    haha din lille korv
    Kyss

Nähä..nu måste jag stänga ner på riktigt... Maken och jag kollar på film ju dvs vi ligger i sängen, han kollar på filmen och jag kolla på filmen samtidigt som jag FLar/Traderar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 21:06:00 följande:
    Haha är det??!
    Jag kollade säljarens omdömen och såg "din" kossasuit där..sen om det är den vet jag inte...säljaren kanske hade två
  • Smultronhjärta
    Ängeln: Jag var oxå sugen på den Småfolkströjan på T men fick inse att mitt egentliga köpstopp (som jag bröt tidigare ikväll ) skrek ajabaja Känner mig nästan duktig
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 21:18:35 följande:
    Så duktig så du förtjänar hopping
    Haha- jag ska inte belägga mig själv med köpstopp tror jag minsann Blir ju bara mer hopping då ju
  • Smultronhjärta

God morgon

Antar att Småfolk är på tapeten Jag har redan hittat tre måsten
    Stort plus till Småfolk som har gjort sin hemsida så bra för oss nyfikna- iaf om man jämför med Molos...

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-01-27 08:35:38 följande:
    Godmorgon
    Hehe - ja jag är kääär i Småfolk, mitt första danska plagg till Max var en liten elefantsuit och kärleken håller i sig

Fast då är ju inte jag ngt på Molofreak..möjligtvis Mologalen men inte besatt
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 08:44:15 följande:
    Jag älskar deras tröjor, resten kan man strunta i. tröjorna är längre än Molos och sååå mjuka och gosiga. Sen tycker jag att de brukar ha fina tryck.Fast Molo har en särskild plats i hjärtat men jämfört med tröjorna vinner Småfolk i längden. Molos bodys är oslagbara dock. Synd att man inte använder så många längre
    Massa massa fint juRäcka ut tungan Jag vill ha tågen, lejonen och girafferna! Såg efter att ha dragit igenom allt på hemsidan att det försöker väcka liv i batik igen..inte liiiika fint kanske

NU måste jag nog fota lite Traderastuff idag tror jag..
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 08:54:32 följande:
    Ja, de oranga lejonen, girafferna vill jag med ha. Och raketer, och.... Batiken var INTE så snygg! Du måste väl ha massa att rensa ur. Jag har inte så mycket att sälja nu
    Jopp- har såå mycket som ska ut så jag kommer inte ens till skott.. Dessutom har jag lovat att pengarna från första rundan ska gå till makens datoruppgradering*mutter* Lovade det i ett svagt ögonblick kan jag säga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12