Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Den gröna o lilla midiapple är tokfint...det måste min lilla skrutt ha i sommar

• melizza
    Stormis skrev 2009-01-26 22:41:01 följande:
    Men åh, vad jag inte gillar när de använder Katvogs tecknade bilder. Man ser ju inte tillräckligt bra hur kläderna ser ut irl tycker jag. Kass. In med riktiga foton! Men fiiina lila midiappeln!
    nää det gillar inte jag heller...det är definitivt bättre med riktiga bilder men hon kanske inte har hunnit fota eller så orkar hon inte och tar dem från nätet...men när man sett dem på katvig.dk så ser den lila och den gröna tokfina ut
  • melizza
    lillronya skrev 2009-01-26 22:42:59 följande:
    Nån här som var med innan idag när vi diskuterade kassa mejlingbags?
    ja!! du hade köpt på T va`? det gjorde jag med nu och hoppas inte det var sådana
  • melizza
    lillronya skrev 2009-01-26 22:45:02 följande:
    Får man lov att länka till den säljarens auktion?
    vet ej? inboxa mig gärna
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-01-27 09:46:23 följande:
    vad fina tjejer i BT och den pärlsuiten är ju helt underbar...önskar såååå att min tjej kunde ha suits alltså.....såååå fina
  • melizza

Kollade på småfolks kollektion nu och jag blev kär i lammen och grodor med trollsländor tröjorna. Sen fanns det massa annat som var fint med men dem två får nog flytta hem till oss om dem kommer iaf.

• melizza

Tänk om man kunde hålla igen plånboken ända till lagersalgen....ååååå mycket man skulle kunna handla för *drömmer*

Vet redan nu att jag inte kan så därför drömmer jag om att kunna hålla igen Oskyldig

• melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 11:06:05 följande:
    Jag oxå Fast jag längtar mest till Molos..ska köpa maaaaassa suits Sisådär 30 stycken
    ååå säg inte så.....då blir jag med sugen på bäbis ju.....men jag ska ju inte ha fler barn....det räcket gott o väl med 3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12