Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-02-19 22:15:12 följande:

jag har inte haft nån av katvigs nya veloursuitar, men kollat på en och den såg stor ut. Har för mig nån annan sagt att den var stor med...
    då kanske man vågar chansa, har ju lite vinter kvar
    eller vad sägs om -19,6???
  • stökmamma

THEA och Grodan skrev 2009-02-19 22:35:28 följande:

Det har alla barn i denna tråd   skulle vara kul att se mammornas garderober   Finns mest skor i mina garderober, har nog fler par skor än barnen har kläder faktiskt
    min finns det då inge kul, varken kläder eller skor.
    lägger allt krut på barnen
  • stökmamma
    Fiffa5 skrev 2009-02-19 22:37:13 följande:
    O jag min nöt utbildade mig till civilingenjör o tog dyra lån, sen insåg jag att jag inte alls ville syssla med ngt sådant så nu senast har jag jobbat som outbildad barnskötare i stället. Kul att betala till CSN tills man fyller 65 då
    det är därför man förblir outbildad
  • stökmamma
    LA Woman skrev 2009-02-19 22:58:22 följande:
    Helt OT men apropå det här med fötter och så....vad tror ni om att tatuera barnens fotavtryck? Jag är sugen på det och hade tänkt mig dom i förminskade storlek men tatueraren jag var hos idag tyckte att det skulle bli bäst rätt skala så att säga. Nu skiljer det typ en cm mellan dom då den lilla fisan hade så himla små fötter, tror ni det skulle se väldigt dumt ut? De är ca 8 resp 7 cm långa, för mycket????
    vart skulle du ha dom?
  • stökmamma
    LA Woman skrev 2009-02-19 23:02:02 följande:
    Först hade jag tänkt mig på insidan av underarmen eller hur man nu ska förklara.... Men ska de vara i autenstisk storlek så får dom nog vara nån annanstans, skuldran kanske.... Jag är helt förvirrad just nu och vet typ inte alls vad jag vill ha längre
    inte på armen, nej. men varför inte skuldran? snett brevid varann lite på snedden och kanske namn el initial inuti?
  • stökmamma

lillronya skrev 2009-02-19 23:09:08 följande:

Kan de inte gå balansgång på din ryggrad?
    åhh, varför har inte jag sparat några bebisfötter för??
    hade varit läckert m en stig över ryggen
  • stökmamma

Rååsa Smurfen skrev 2009-02-19 23:39:51 följande:

om jag skulle våga tatuera mig skulle jag ta barnens namn  ,men var vet jag inte
    jag har barnes första bokstav på svanken 2+2 me fåglar och nu håller vi på funderar hur/var 5an ska sitta.

håller m övriga, gör inte speciellt mer ont över ryggraden.
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-02-19 23:31:47 följande:
    Kikar in lite snabbt o läste detta o måste bara lägga mig i Jag har en tatuering alldeles mitt på ryggraden, nedanför nacken precis mellanskuldrorna alltså. Det gjorde ont i typ 2 minuter, den var det absolut ingenting. Kändes bara lite stramande typ. Och då är jag ganska smärtkänslig får hag säga
    ungefär där har jag tro,hopp o kärlek
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12