Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

fick nyss ett mail med beröm från en köpare på T som gillade den snabba leveransen och plagget, sånt är kul!

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

*away fixar "skitgöra" - plåtar bilder till T*

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-30 21:01:59 följande:
    Jag skulle fota men såklart hade "någon" glömt att ladda batteriet. Typiskt...
    Vem är denne någon tro?
    trunken81 skrev 2009-01-30 21:07:34 följande:
    Nu har jag shoppat igen..känner mig lite hopplös. Dock inte shopplös *torr*
    köper för mkt?
    saturnina skrev 2009-01-30 21:02:32 följande:
    Jag fick ett helt underbart mail från en nöjd köpare idag och hon gav mig dessutom världens bästa omdöme. Sånt värmer.
    kul! Jag fick också ett kalasomdöme, jag gav självklart ett tillbaka.
    Duntoffla skrev 2009-01-30 21:00:58 följande:
    Ja, visst tycker vi inte alltid lika och man måste ju få tycka att saker är fula utan att bli påhoppad. Jag har säkert massa som ngn annan tycker är urfult. Och då får de väl tycka det så. Who cares?Imorgon blir det en liten shoppingrunda med Jompa. Najs! Har faktiskt inga måsten men hoppas på lite gamla godbitar på Vildänglar. Och kanske lite nytt. Och lite Småfolk och....
    åh härligt! Ja vi har alla saker i garderoben som andra inte gillar. Själv misstänker jag att många här kan tycka att sonen har lite för mkt rosa.
  • Damien och Adrian

Me&Is klänningar/tunikor med vovvar såg väldigt formlösa o trista ut? *hukar mig*

Pust, nu har jag plåtat och skrivit in i powerlistern, 30 auktioner el nåt blir det den här omgången. Orkar inte mer. Men jag väntar nog några dagar att lägga ut dem, vill dessutom noga gå igenom skick och vad jag skrivt, sist när jag ahde 60 auktioner var det fel stlk jag angett o en köpare som var helgalen trots erbjudande om återköp. Hon ville bara tjäna pengar.

Rååååsa har väl somnat nu, men tack för kommentar om fina rosa D i BT.

• Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-31 17:34:38 följande:
    åhhhh förresten jag såg nya lila midiapple irl idag  och sååå fina de grå/vita ränderna är och de lila/vita
    en butik har alltså fått in dem?
  • Damien och Adrian

nu har jag äntligen fått lagt in auktioner på T! 29 st blev det idag, jag får ta en minst lika stor omgång nästa månad, en hel storlek ska ju ut!

Vad seeegt det är att vänta på mer Molo o Katvig. *shopoholic*

isako skrev 2009-01-31 20:22:17 följande:
    Molo suitarna är underbara enligt mig. Ej sikke Lej är en annan klar favorit. Absolut toppen!!!!! kavlité. Tvättar o tvättar o tvättar o syns inte ens. Men små i strlk, har en strlk 68 på Miriam nu som eg. är en 62:a.Så en ESL i strlk 56 borde vara ultimata BB plagget.
    ja Molo förstås, dalmatinersuit med blå kant t ex.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-31 20:25:14 följande:
    åhhhhhh nu blev jag också sugen på ostbågar, hmmmm skulle kanske åka ner till kiosken och kolla vad de har
    haha, det är gott! Jag har godisstopp sedan en månad, däremot åt vi semlor idag, hembakta. Mums!
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-31 20:29:23 följande:
    Kan du baka semlor, nu blev jag impad och sen kan du skicka hit några tackJag har också massor som skall ut på T men jag väntar till bb nästa månad. Jag har ofta godis stopp men det slutar ändå illa efter ett tag, har nog lite dålig karaktär där tror jag hi hi
    Jag med, men nu funkar det fint tydligen. Ja, baka är inte så svårt, jag ahr dessutom bakmaskin så knådandet och jäsningen sköter maskinen.

Nova Star jeans är lite olika, en del är smala men en del är väldigt baggy. Olika modeller.
    Buttelina skrev 2009-01-31 20:30:23 följande:
    uuuh jag är sååå mätt. gubben lagade baconlindad fläskfile med klyftpotatis, ugnsbakade morötter och bearnaiesås  fyy vad gott det var
    smaskens! vi tänkte ha pajdegsinlindad filé imorgon med samma tillbehör, hihi!
  • Damien och Adrian
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 20:33:23 följande:
    Enligt Ronya som e ett ganska stort fan av NS så e dom från i höstas, dom mörka alltså bredare än dom andra. Min rullta till dotter kan nog inte ha "gamla" modellen om man säjer så, men dom mörka funkar fint, fast hon drunknar i sina 74or, så dom får vänta en stund till...
    ja de mörka i höstas var breda, Damien drunknar i sina på både bredd o längd men grey army sitter fint o e smala t ex. Vårens varierar mkt.

Vilka jeans gäller det? Jag har de flesta modeller.
  • Damien och Adrian
    Camellis skrev 2009-01-31 20:33:38 följande:
    Plummy - hur går det för dig på Tradera? Mina auktioner gick ut igår - snacka om antiklimax, INGEN blev såld!
    usch vad tråkigt! Jag har ju massor ute nu som sagt, jag får hålla tummarna... men det är mest Molo, Katvig, Småfolk, ESL o Nova Star - sånt som går bra oftast, men det kanske du hade ute med?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12