Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Jag tror det är dags för mig att starta dagen på allvar. Ska sortera Ds leksaker o gömma en del ett tag o sen ska jag försöka orka fota plagg till T.
Jag har en jättehög kläder här vid min sida men jag är för lat. Plåtar inte nya plagg längre heller, har bestämt mig för att plåta när de sitter på första gången bara i stället, hobbyn är inte lika stark - eller tiden finns inte ska jag säga. Köper gör jag lika glatt än.
Vann ett plagg på T för 11 dagar sedan, har ännu inte fått det. Tjejen säger att paketet är skickat så jag får hoppas att brevbäraren är seg.
Fler än jag som tycker att det är vanligt numera att man får vänta flera extradagar pga posten snarare än säljaren/butiken?
Hade ni köpt en ny molo lammsuit i de minsta stlkarna för 349 kr, alltså ord.pris? Sitter o klurar på om jag ska köpa, tycker det är lite hutlöst för de stlkarna men man vet ju inte vad som finns på salgen? dessutom är det blå kantband, inte lika fint som de röda...
nu måste jag hämta sonen på dagis. Ha det gott alla - shoppa glatt!
hej tjejer, allt väl?
Kikar in en sväng, ska strax fika med maken. Idag fick jag hem en svart ziptröja Morton, cuba cars luva. Stlk 98, den var inte så bred men lång så jag hoppas den passar D i höst, annars får jag väl ha tålamod...
Hej tjejer, crappy födelsedag för mig idag - fick missfall imorse. Blöder som tusan. Tur att det inte gått längre i graviditeten iaf, 8-9 v.
Inte ska det hindra mig från nästa försök och att köpa mer barnkläder men klart ledsen är man ju. Jag o sambon är hemma och försöker ta hand om varandra, svårt med sonen hemma också, för han är enormt krävande just nu. Vi har iaf fullt upp och hinner inte tänka så mkt. Ont gör det förresten med!
vi hörs en annan dag.
Hej tjejer, vad shoppas? tittar in en snabbis för att visa mitt "kap" på T idag, den här ska sparas:
http://www.tradera.com/NY-Molo-body-med-uttrar-storlek-68-utrop-1-kr-auktion_88529489
Hej tjejer!
Som en del av er kanske minns - förra fredagen 27 mars fyllde jag år - och fick missfall (blödde ymnigt och hade ont). Jag blev förstås väldigt ledsen och det har varit tuffa dagar.
I fredags testade jag mig igen och det visade starkt positivt, vilket förvånade mig. Idag åkte jag (efter en blödning igår) in på akuten för att se vad som händer och det visade sig att jag hade varit med tvillingar - det ena var alltså ett missfall men den andra lever!
Så, peppar, peppar ta i trä - jag är gravid och beräknas återigen bli mamma gång nr 2 i november!
*drömmer återigen om shopping*
Tackar! Jasså salgen är 17? maj?
Hejsan, vad shoppas?
Jag har köpt en hel del på sistone, bl a roliga Hugin & Mugin indianer och cowboy tröjor till D, Molo blandat i små storlekar, Katvig stövlar randiga och hängslebyxa blå och bruna - Katvig är också till D, jag köper inte så mkt till magen just nu, ligger lågt ett par veckor till.
Butte:
Jag tänkte på länkarna, ziggys har ju inte varit med på ett par trådar, även www.litencorrelin.se åkte bort för ett tag sedan, där fins ju bl a Hugin & Mugin.