Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-27 12:19:31 följande:
    Jag var inte heller så förtjust i den från början men när den väl kom på sonen (som visade sig passa bra i gult) så blev jag såld. Mer "clean" i printet, Småfolks kvalité och riktigt retro Sen såg jag likadana giraffer på Lindex bodysar- Lindex gillar även de Småfolk
    hehe- såg nu att du länkade till Molosen
    Tydligt tecken på att jag måste ha mat! Får väl vara en god hustru idag och göra piroger..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-01-27 12:23:48 följande:
    Om ändå mat hjälpte mig. Kronisk förvirring.
    Ja man måste ju försöka..Jag lider fortfarande av amningshjärna trots att det är bra länge sedan jag stängde kranarna
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-27 12:25:56 följande:
    haha jag skyller fortfarande på amningshjärna... fastän jag slutade amma för ett år sedan
    Du å jag Butte
  • Smultronhjärta

Idag kom fiina Småfolk velourdressen från Poppilopp och älsklingsränderna från Katvig-de orangevitrandiga velourbyssorna från T...Velour är mysigt

Fick nyss veta att min order från Sweet Funky är skickad- hade glömt den ordern så det var ju en surprise

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 13:25:46 följande:
    Vilken velourdress är det? DEn bruna?Jag spanade också på de byssorna på T. Älskar gamla Katvig brallsen.Kul med saker man glömt bort. Vad har du beställt?
    Ja den bruna fina- Max ville prova den direkt och den sitter som en smäckGlad
    Jag och Butte ninjade båda två på de orangerandiga byxorna häromkvällen ju och de kom idag, den säljaren kommer få 5:or på allt!
    Jag har beställt ett par till Ej Sikke Lej hängselbyxor och en overall till nästa vinter från Me Too- inte så vacker men grannens barn har en sådan i år och de är mkt nöjda med den. Så nu har Max tre overaller till nästa vinter
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-27 13:30:22 följande:
    Tumble n´dry hette det... har aldrig hört talas om det...
    Var det inte Linnea81 som tipsade om det märket häromdagen..
    Holländskt som klättrar i popularitet
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 13:33:11 följande:
    Den är verkligen superfin. Kan tänka mig att Max passar superbra i den.Ja,det måste gått toppenfort med leverans av de byxorna. Tur jag höll mig undan er Ninjor då Me too? de är rätt mönstrade va? 3 overaller?? Oj! Noel kommer ha en 2 delad dress och en overall från Nanook nästa år
    Superfin- modellen hann visst somna dock
    Småfolk<3
    Plummy skrev 2009-01-27 13:35:49 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 13:30:22 följande: Lika bra att gardera sig Med overaller. Eller hur?
    Äh tre overaller samtliga köpta till superbra pris är väl inte såå farligt Man kan ju alltid tradera någon av dem isf..Däremot vågar jag inte börja rota i hur många jackor Max harHemlis Måste måste sälja några...
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 13:47:01 följande:
    Ja det finns lite kul. Undrar hur modellen är nu.
    Sötast när han sover Den är i stl 86/92 och jag betalade 286kr ink frakt hos Poppen
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 13:45:35 följande:
    Mycket fint Småfolk minsann, blev sugen på flera tröjor men vågar inte förälska mej för mycket om modellen fortfarande är knasig.
    Säger detsamma- lejonen ska flytta hit oavsett modell annars avvaktar jag..Får bli desto fler t-shirts senare istället
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12