Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-01-27 19:56:16 följande:
    ha ha vi kör den ofta i duschen, ingen fara, trät är ju behandlat.
    Tripp trapp ska inte duschas enligt skötselråden..inte ens torkas av med våt utan fuktig trasa. Sen att träet är smuts och vattenbehandlat är en sak men duschningar och direkt solljus tex förkortar skyddet och stolens livslängd.
    Fick detta förklarat av en säljare innan jag köpte en annan stol
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-27 20:04:23 följande:
    Fick mail från verashus. Lite rea där nu, bla. på NS. Vet inte om någon skrivit om det innan kanske? Har inte läst tillbakaGodkväll förresten! Smidig nattning av J, skönt! H nattas av pappa just nu.
    Jaha- då trillade jag dit igen Härmed upphävs mitt köpstopp*ingen idé ju*
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-27 20:18:34 följande:
    Smultronhjärta: Du har ju en datanörd till man (ursäkta uttrycket   )Kan han förklara för mej hur det kan komma sej att jag på msn inte kan skriva åäö, jag kan ju göra de överallt annars..... Lite störigt...
    Datanörden säger att det är lättast att ladda ner en svensk version på nytt*tar tydligen ingen tid alls*
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 20:21:54 följande:
    Vad blev det för nåt Äh, köpstopp är en korkad ide, det funkar ändå inte
    Jag var tvungen trots apdyra frakten- mina absoluta favvoNS på sonen, ett par denim wash tror jag de heter
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 20:28:44 följande:
    Ibland bara måste man ju Hum...dom här?
    Japp -dom fina smala i både modell och midja, sitter perfekt på min skrutt.
    Trodde jag hade ett par som låg och väntade men det var visst 86or så de åker ut på T
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 20:35:12 följande:
    Förlåt för jätte OT men är det någon här som vet hur Skrea Camping är?
    Jag har hört att den är bra Känner många hemifrån som återkommer år efter år..sen om det beror på campingen eller att vi har en underbar strand här vet jag inte
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 20:45:48 följande:
    Sitter nämligen o försöker fixa en liten semester till sommaren, gubben ville gärna till Falkenberg/Varberg och Skrea såg ganska så fint ut, o huvudsaken är ju nästan att det är fin strand, o saaaaaaaaaaaaltvatten, ääääntligen ska jag få bada *anti in-sjö*.
    Velar du mellan Fbg och Varberg så säger jag Falkenberg pga av stranden..heeeelt opartisk Varberg har bättre utbud med affärer men dit kan man ju ta bilen om det regnar
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-01-27 21:00:35 följande:
    Hmm, fast vi har ju helärligt förhållande..om jag döljer för honom så döljer han för mig ju..inte pigg på det Så det är bara att bita i det sura äpplet och bekänna! Får väl muta honom lite
    Jaaa- massa "popcorn och glass" till gubben
  • Smultronhjärta
    jacao skrev 2009-01-27 21:02:24 följande:
    Eller så tar man bilen till Falkenberg om det regnar Varberg är ju så himla fint  
    Varberg är mysigt i centrum..Är inte lika förtjust i stranden eller alla Boråsare som det kryllar av sommartid. Bättre å hänga här hemma där stranden är nära och alla semesterfirare pratar småländska som jag Jupp- många kommer hit till Fbg och Halmstad
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 21:07:27 följande:
    Lite smålänska måste man ju alltid få höra Tror du övertygat mej, det blir Fbg, sambon får ringa och boka imorgon.O du, nästan det viktigaste av allt, finns det några shyssta dansk affärer i Fbg/Varberg/Halmstad.
    Finns en drös mindre affärer som säljer danskt, NS, VV och annat 3 1/2 i Fbg och ungefär lika många i Vbg och Hstd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12