Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

seadwarf skrev 2009-01-09 16:50:44 följande:
    .. vill du bli av med henne på riktigt, eller är det bara som när man har lust att slänga ut ungarna på blocket? ;p.. hur gammal är hon? såå fin iaf :)
    Ha ha, ungefär som när man vill blocka ungarna
    Neh då, men ibland blir man bara så trött på henne, men samtidigt skulle det vara grymt tomt utan henne. Hon blir 4 år nu i mars, samma datum som Liam blir 2 faktiskt
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-09 16:52:13 följande:
    Fiint Linnet är ju grymt snyggt!Du resonerar runt bodys som jag gör runt suits men jag har redan insett att iallafall 3-4 suits skulle trivas ypperligt bra i Max garderob
    Tok snyggt, tror vi måste ha tröjan också Men just kombon stars/regnbåge var så läcker.

Ha ha, aaaah, men bodys sitter ju så grymt fint på, o då kan man ju köpa lite byxor också, för jag tycker inte byxorna är fina ihop med tröja.
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-09 16:57:33 följande:
      Ja det är ju sant, inte mycket slår bodysarnas passform..Max har knappt några Molo byxor..eller fel han har ett gäng men de ska nog få flytta Dels för att de oftast intar knickersvariant efter 10 min användning och dels för att NS är tåligare på dagis.
    Neh, speciellt inte Molos bodys, uuuuunderbara. Näh, alltså nån body lär det nog få flytta hit, om han får plats i en 92:a vill säga.

Liam har knappt inte heller några Molo bralls, 3 st tror jag bara, gillar inte heller att det blir knickers. Fast iof, kanske ska köpa mindre storlek ist så han kan ha dom som riktiga knickers till sommaren.
  • ängeln83

Back again
    Kan inte hålla mej härifrån idag.
    Vi har precis badat, så nu är vi rena och fina igen

• ängeln83

Åh va jag längtar till shopping rundan imorgon, men det känns ju inte lika lockade att rea shoppa gamla Molo nu när nya kommit, men en lurv jacka hoppas jag får tag på iaf. O så ska vi bunkra upp med lite dagis kläder också, byxor behövs i massor.

• ängeln83
    ÖNadja skrev 2009-01-09 18:03:02 följande:
    Tror ni man kan vara så tuff att köpa dalmatin linnet till en kille?!
    Absolut, fast jag hoppas det kommer med blå kantband.
  • ängeln83
    ÖNadja skrev 2009-01-09 18:06:33 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-09 18:03:43 följande: Det hoppas jag också. Fast det som va "värst" tycker ja va den gula baksidan med ringarna.Frågade EST om de skulle komma nå å hon trodde inte de
    Aha, tänkte inte på va det var för print på baksidan. Jag hade velat ha ett lamm linne med blå kantband och blåa stars på ryggen.
  • ängeln83

Det verkar som det kommer en tröja med enbart dalmatiner på, humm fast den med stjärn ärmar är nog finare va?

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:09:28 följande:
    Vovvar menar du va? ÅÅÅ jag vill med shoppa Molo! Kan inte fleeer butiker få in..NU!!
    Ah, såklart Förvirrad nu.
    Matador hade tydligen beställt jätte mycket, men hon skrev att dom inte fått in det än, konstigt att det finns upplagt på deras sida. Dom skulle få in första lev. nästa vecka.
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:12:52 följande:
    ÅÅå jag vill ha med bara vovvar! Men helst i jr... Tror ni det kommer? Med blåa kantband då... Nån som vet? Tycker dom är riktigt snygga med stjärnarmar med, skulle vilja ha båda
    Alltså det borde det ju göra, men ibland kan man ju få känslan att JR printen är lite tuffare.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 18:16:47 följande:
    Ja det ska nästan vara överdrivet tufft!
    Tyvärr är det ju så...alltså fy vad jag kommer gråta när Liam växer ur baby 92, då är det nog dags för bebis igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12