Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-16 14:52:40 följande:
    Hej på er tjejer! Nu är vi tillbaks hemma! *så skönt*Tack till alla som tänkt på oss och alla värmande kramar! Jag la in några bilder i bt. Behöver distrahera mig från allt som hänt...
    skönt att ni är hemma ,hur har det gått med tjejen ? hoppas det gick bra
  • Rååsa Smurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-01-17 00:02:42 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-17 00:01:47 följande: haha, ja då låter det ju som min känsla var rätt då. Vad köpte du? *nyfiken*
    elefant tröjan från småfolk
  • Rååsa Smurfen
    Hilti skrev 2009-01-17 21:35:45 följande:
    God kväll..Inboxa gärna mig med ang struliga köparen, blir så arg på sånt.Altså, överreagerar jag när det gäller bloggen det länkades till i bt? Hittade bild på min son och min makes håriga ben der. Såg att många andras pölsekärring barn var med. Visst, ansikten på barnen är borta, men endå. Jag kanske är en sur gammal tant? Vad tycker ni?
    jag läser långt bak sid 561 ,men undra om den bloggen  med bilder  kikade i den var hittar man bilderna  låter ju inte bra om någon använder bilder på våra barn och lägger in där ,kunde inte komma in på din sida och skriva där .
  • Rååsa Smurfen
    Emmsan skrev 2009-01-18 00:02:03 följande:
    hmm det där inlägget om att hon "tar" våra bilder är det ok eller???????????????? min bebis får inte va i npns blogg iallafall med eller utan ansikte grrrrrr

nej det är inte okej ,riktigt obehagligt ,nu vill man knappt lägga ut bilder ,vem vet var de hamnar igentligen.

Känns trist då man älskar att kolla i bildis

• Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-01-18 00:35:06 följande:
    Tycker jag du gör rätt i!
    alltså varför gick hon inte in bland länkarna i TS och tog några reklam bilder från nån butik istället för att plocka från BT privata bilder.
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2009-01-18 00:46:09 följande:
    Tycker oxå det känns mycket skumt... Om jag låser mitt bildgalleri för alla utom de jag har i min adressbok.. Kan jag lägga ut bilder i bt då o ni som är med i min adressbok, kan ni se dom då?*funderar*
    Nej om du lägger ut dem i bt kan alla ser dem där ,men ingen annan än de som är med i din addres bok kan se dem i ditt galleri .
    Önska det fanns privata trådar som bara de utvalda kunna gå in i eller finns det kanske ? 
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-01-18 00:50:28 följande:
    Absolut! "Medlemstrådar" !!
    finns det sådana trådar menar du eller önskade du ? Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12