Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-23 12:27:51 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-23 12:25:58 följande: Ja jag sitter också och håller på en massa kortärmat och klänningar och väntar på våren. Tack för tipset! Jag har ändrat en auktion på prov nu. *ont i magen*
    kikade in hos dig på de byxorna behöver du inte har ont i magen Gladde lär går högt är min gissning
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-01-23 14:41:26 följande:
    hej hej har varit & handla på lindex & mat & i mataffären hände verkligen en super hemskt sak i kassan...tanten i kassen bredvid trillar bara rakt ner nästan ner i vagnen men då bromsen inte var på så åkte viggo bak i stället tur det så han inte fick henne över sig. tydligen så får hon ett epelepsid ( inte en aning om hur det stavas) anfall och ligger och skakar och efter ett tag upptäcker någon att det bara forsar blod ur huvudet på henne *usch* verkligen super hemskt och nelly blev jätte rädd & grät massor. och eftersom det blev hel kaos och vi inte betalt varorna kunde jag inte bara gå iväg heller med allt under vagnen ...så nelly grinade & viggo grinade då hon tydligen tappade sin handväska på honom.. usch usch verkligen super hemskt ...sorry långa inlägget men var bara tvungen att skriva av mig
    usch min son som har sådan kramper senast i går är rädd för just det som hände den kvinnan Gråter
  • Rååsa Smurfen
    Saraia skrev 2009-01-23 21:04:37 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-23 21:02:19 följande: vassegod! hoppas storleken fanns, såg bara både leggings o klänning fanns ej om 92 fanns...
    jo det fanns 92 Glad
  • Rååsa Smurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 21:19:28 följande:
    hihi *klappar i händerna och hoppar upp o ner* det märks att lönen kom idag!
    hur går det för dina byxor ?
  • Rååsa Smurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 21:31:24 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-23 21:23:58 följande: Ja de ligger inte på 1 kr längre iaf. Jag tror jag fortsätter med enkronas på Molo. Tyvärr mer som måste ut. Har du de prickiga tightsen till Tara förresten, vilken storelk isåfall?
    nja jag tror jag sålt dem ,de med rosa grå prickar ,de röda prickarna har jag aldrig haft  stl 92  har jag i alla taras leggings
  • Rååsa Smurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 21:31:24 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-23 21:23:58 följande: Ja de ligger inte på 1 kr längre iaf. Jag tror jag fortsätter med enkronas på Molo. Tyvärr mer som måste ut. Har du de prickiga tightsen till Tara förresten, vilken storelk isåfall?
    synd att de inte var i 92 Flört var inne o kikade  hos dig  du borde föresten har en länk till dina auktioner på din press Glad
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-01-23 21:57:59 följande:
    TACK så jättemycket gumman
    fina bilder i BT  men maten ser ut att vara farligt nära falla ur tallriken  Glad
  • Rååsa Smurfen

grodan 33 fina bilder i BT  så fin kombo med katvig klänning o dalmatiner ,jag har katvig velour byxa jag tänkte pröva till dalmatin tröjan ,men är sugen på klänningen ,har ju dalmatin leggings Glad men nu finns den väl inte nånstans i stl 92 på rea antar jag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12