• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

maugu skrev 2009-01-12 18:23:46 följande:
    Spontant tycker jag så här: om kjol (vilket jag tror Bubblan skulle bli så fin i)så hoppas byxorna och satsa på leggings..(jag är dock lite partisk då jag tycker byxorna är pyjamas men hade för en gångs skull tänkt matcha men nu är ju rosa och rosa "fel").Jag hade nog kört på juniortröjor sista kolllektionen om de passar henne och sedan legat på span på junior på T Det var mina synpunkter..
    så rörigt skrivet-bebis i famn som knorrar..kjol+leggings, baby denna kollektion och span på T på junior..alt välja print åt dig dvs kanske ngt print du kan hoppa..
    Fyra Mirakel: J97-J00-G07-L08
  • maugu

God morgon-gäääässpppp..lilla dockan hade en usel, ligga sparka på mamma och äta natt..tur att hon är så söt och god annars vet jag inte hur jag skulle stå ut

är så sur då vi förmodligen har glömt batteriladdaren till kameran i Sverige men nu har jag tvingat maken att beställa en ny-tänk er, nog för att dte blir mindre och mindre bilder för varje barn man får (inget slår ettan, en bild för varje move )och skulle då L bli helt utan i ca 5 månader..stackars lilltrolla..och dessutom svämmar ju byrålådorna över med fina MOLOsar i storlek mindre somjag vill föreviga på bild iallafall..

Någon mer än LLM som fått in kläder?Jag får spunk när man nu måste välja kläder..i stk 68 dessutom-förstår ni hur fort hon kommer växa ur dem?Dyrt och nostalgiskt kommer det bli..

• maugu
    PippiLångbump skrev 2009-01-13 08:02:36 följande:
    Men om man tex MÅSTE ha dalmatinsuiten i rosa i stl 92??? Eller tröja och byxor, vart ska man leta då? Snälla hjälp!!
    I Danmark än så länge tyvärr..men, håll ut-det kommer mera till Sverige..allt är inte utlagt i shopparna och alla styles är förmodligen ej heller levererade..
  • maugu
    Everlonn skrev 2009-01-13 08:12:24 följande:
    God morgon Ska snart iväg på öppnis...äntligen ska lillan inviga sina älgtights! Tyvärr är ju det nya molo inte tvättat ännu, annars hade det varit prickar idag
    ja prickarna såg fina ut-tack för alla bilder i BT..vilken dag du och LA WOMAN hade igår-såååå avvvvviiiissss..
  • maugu
    Nova76 skrev 2009-01-13 08:16:32 följande:
    hola!Idag är vi fortfarande sjuka, jag och J, men lite nya Molosar piggar upp i alla fall  Spetsade in mig dinobodyn på LLM igår kväll, men nu är den ju slut... Aja, får hitta något annat!
    Tror du den är slut?Jag beställde oxå lite av varje på LLM och skrev att jag ville tilläggsbest dinobodyn om möjligt..fanns fler produkter som ej gick att välja..tror att det blivit fel när de lagt upp dem..
  • maugu
    Nova76 skrev 2009-01-13 08:25:59 följande:
    det gick att välja stl igår kväll sent förresten
    Hrmm..känns ändå märkligt att de sålt slut 62, 68 tex..ja,ja då får jag ställa in mig på att den redan är borta..
  • maugu
    snigelina skrev 2009-01-13 09:11:15 följande:
    Molo är snyggar, men rent funktionsmässigt röstar jag på Reima!
    Håller med Snigelina!!Och dessutom var S så fin i overall och huva..
  • maugu
    lillronya skrev 2009-01-13 09:12:26 följande:
    Godmorgon i tråden!Ååå vad ni gör mej molosugen hela tiden!!
    God morgon!Ja-nu är det livsfarligt igen..har ju ej kunnat hålla mig så nu är det MOLOsar på väg hem från vårens
  • maugu

Fatsnade i en annan tråd

Inköpt hittills:

G:

Dalmatinersuit
    Dinosuit
    Dalmatinbody 92
    Blå stjärnbyxa

L:
    Dalmatinsuit rosa
    Koppar body+byxa
    Kopparsuit
    Dalmatinbyxa

Spaningen fortsätter och nu vaknade lilltrollet

• maugu

Nova-fick just bekräftelse från LLM-en dinobody stk 92 på väg hem till mig Kan löna sig att maila dem..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12