• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-01-13 10:15:19 följande:
    man kan maila o fråga efter det du önskar och dem svarar supersnabbt och skickar med för 29 kr frakt....kanonbra service i den butiken måste jag säga
    Håller med!
    Fixade en order idag på dinsuiten bla..
    Fyra Mirakel: J97-J00-G07-L08
  • maugu

LA Woman-jisses vilken goding hon är och vad fina kombos..nu blir det mer till listan..speciellt hundar/ränder var så fint i IRL..gillade inte printet på bild..och klänningen med stars-superfint!!

• maugu
    jojoa75 skrev 2009-01-13 12:03:20 följande:
    det går ju inte fort precis Sitter o uppdaterar o uppdaterar, men det tar ju för eeeeevigt...
    Hej!

Vilka favoriter har tagit sig till din lista?
  • maugu
    jojoa75 skrev 2009-01-13 12:50:34 följande:
    Åh vad mkt fint..ja, tur är att T finns..för om vi redan shoppar i januari så kan jag nog garantera att vi sitter där uttråkade i ..säg mars

Ska bli så kul att få se bilder på E och L i BT..linnet med stjärnor och regnbåge på baksidan lät superfint..

Jag har börjat skriva upp en lista med vad jag köpt för jag insåg på rean att när jag fick lika body i samma stk från olika webshops-inte bra..men, man häpnar när man räknar ihop dessa små inköp så nu förösker jag oxå hålla mig till listan men det är ju skitsvårt nu när det kommer upp fler shopar med mera prints..

Tror du L kan ha en knappblus i stk 92 med hundar och rosa ?Om jag ger henne substral-tror du hon växer fortare då?
  • maugu
    Mawe123 skrev 2009-01-13 13:14:32 följande:
    Ja visst blir man förvånad, sen hade de inte tagit hem pärlplattebyxorna så då surade jag och gjorde ingen beställning och nu är väl de få andra 92:or som de tagit hem redan sålda.Min man undrade vad jag gjorde framför datorn som tog såååån tid, skulle du inte bara beställa ett par byxor??-Jovisst, men det kan ju ta timmar att hitta dem , har lite svårt att få honom att förstå att det inte bara är att klicka på köp-knappen utan att det ibland kan ta dagar innan jag till slut hittar det jag letar efter. -Men vet du vad det är du vill ha, så är det väl bara att köpa det?-Nej, riktigt så enkelt är det inte..De skulle bara veta hur mycket tid och energi vi lägger ner på att hitta just det där rätta plagget som man så hett suktar efter =)
    Precis-det är ju inte bara att handla-det är ju jakten som är rolig
  • maugu
    gosmamman skrev 2009-01-13 13:25:54 följande:
    Hallå i tråden!Tar pluggpaus innan jag ska hämta barnen på dagis.LA woman- guud så sötdin tös var i nya klänningan (vad kallas printet?) Även randiga hundar var jätte fräch.Min sambo kom hem och chockade mig idag, han hade ett ärende i västerås och då gick han in på moa&max oxh köpte en varsin VV klänning till töserna på rea.Dom var inge speciella, men jag tyckte det var bra ändå. Det var deras enkla bommuls klänningar utan ärmar med ficka på magen, en röd till bebben och vinröd till storasyster.
    Hej,hej!
    Vilken fin sambo och vilken bra smak-lyllos dig Och klart du måste pausa och hälsa på i tråden!!
  • maugu
    gosmamman skrev 2009-01-13 13:38:44 följande:
    Ja, t,o,m han har sina goda sidor. Det var ju presenter till barnen men känns som present till mig
    Precis-så tolkade jag det oxå när maken hivade fram kortet och köpte ett par skitdyra kattbyxor i velour till lilltjejen Det var så att säga en present till mig, att han vet hur kul jag tycker detta är
  • maugu
    Everlonn skrev 2009-01-13 13:53:33 följande:
    Bild på min lilla i Bt, sitter på elementet i fönstret som vanligt! Typ enda stället hon är stilla i mer än 2 sekunder
    Supersöt och älgarna är så fina-mittfavvoprint av hösten..får erkänna att jag hamstrat i olika storlekar

Kändes lite märkligt när du sade gamla MOLO-deh ar ju precis kommit känns det som...du ser hur fort det går i denna tråd
  • maugu
    jojoa75 skrev 2009-01-13 14:40:49 följande:
    skulle gääärna vilja trycka i Emma i en sån!! De är superfina! Jag gillar dom bättre än dom med volanger..
    vart ser ni dem?babyklänningarna?
  • maugu
    G l o r y skrev 2009-01-14 09:18:07 följande:
    Letar efter Molo´s dalmatin tröja med stjärnärmar i strl 92. Någon som vet nån sida den finns på?
    Du är inte ensam-vi är många och så fort den lagts upp på någon sida så är den borta med vindens hastighet

Mitt förslag är att du mailar en shop och undrar om de kan ta hem den till dig..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12