Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-11 09:17:15 följande:
    Fy va surt...ja, då köper man en ny Vi använde våran ganska länge förra våren, perfekt i vagnen och bilen.
    aaa då ska jag spana lite då vet du om molo kommer med en lurv overall den kollektionen eller det är bara hösten dom gör det?
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 09:18:47 följande:
    Jag köpte en ny till T förra veckan
    aaa då är jag inte helt fel ute då
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 09:13:21 följande:
    JuliaochNelly: Ska ni till värmen!? Vi hade bestämt oss för att åka runt påsk kanske, men nu funderar vi ju på att bygga hus å då lär de inte bli någon semester på lääääänge.Nova: De va bara första månaden som hon va vaken en gång runt 3, 4. från 5 v ålder som hon mellan 23 å 6 ungefär... Folk frågar hur jag gör, Jag ger henne tonvis m mat på dagen så vaknar hon inte för att hon ehungrig iaf Ängel: Ska ni oxå till sol och bad?
    Jaap turkiet närmare bestämt...
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-01-11 09:30:01 följande:
    JuliaonellyJag tror inte det kommer några overaller nu till våren, men jag är inte helt säker.
    är väl mest logiskt antar jag
  • Mamma Kråkan

Halloj igen...nu sover lilleman lite & nelly kollar tv. så segt utan sambo & 5 dagar till innan han kommer hem i 2 dagar *suck*
    Någon annan som har haft problem med nanoou klänningarna har två till nelly modellen med spalsh mönstret & stora fickor. vi har bara andvändt den ena men den blir sådär sladdrig fort i tyget..skittrist

• Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-11 12:27:34 följande:
    Samma här tänkte jag... tror ni butterflie tröjan kommer igen eller kanske ännu bättre som bodie?
    är du sugen kan vi gå ihopa kanske någonstans ifrån om inte bombom får in det...vi bor ju nästan grannarFlört
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-01-11 12:41:24 följande:
    jag tror jag köpte nya rainbowjackan 92, det ser ut så på det gröna fältet.www.ziggys.biz/%2A%2A%2A+SALE+%2A%2A%2A/Molo+%27Arctic%27+Rainbow +Jacket.htmlkan jag ha reimatec röda byxor till tro? eller ska jag försöka hitta stlk 86 kanske? vil inte ha vanlig molobyxa, vill ha hängslen inför ev snösäsong! tips?
    jag har lindexs svarta till skitsnyggt tycker jag med hängslen på

• Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-01-11 13:08:30 följande:
    glömde cupsbyxan jag köpte med. Nej jag har inte vunnit på Lotto, jag köpte inget under rean och sparade mig till Molo eftersom 90% av sonens kläder är Molo. Övrigt är Nova Star och Katvig, ett par Småfolk och EST. Jag köper alltså allt Molo jag vill ha dyrt och sedan ser jag er shoppa på rea. Men då vet jag iaf att jag fått det jag vill ha. Jag säljer dessutom ofta på Tradera så det brukar ordna sig ekonomiskt även om jag lägger alldeles för mkt på kläder och maken surnat till lite och stoppat allt köp som inte är årets Molo, haha. Ytterkläder fick jag dock lov att köpa. Ställen jag handlat på:Eleraff, EST, my-baby, ziggys och veras.Jag tar frakten eftersom jag aldrig hittar allt jag vill ha i en shop ändå och ska man ha stlk 86-92 så får man "ta" det. Jag köpte några i stlk 80 och de finns nästan alltid att hitta förstås.
    var hittade du cups suiten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12