Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 07:56:07 följande:
    Å ska du till Bombom idag?  Hämta vagnen åxå kanske?
    jaaap hoppas hoppas jag gillar den nu
  • Mamma Kråkan

Hej hej nu har jag vatt på bombom och grävt i lådorna som en tok :)

• Mamma Kråkan
    siciliana skrev 2009-01-13 14:38:28 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-13 14:32:32 följande: Minns du om det fanns dalmatiner med stjärmärmar?
    i body men inte i tröja
  • Mamma Kråkan
    havsvind skrev 2009-01-13 14:55:19 följande:
    Vilka fina inköp!E de Bombom som ligger i Malmö?
    Tackar dotter blev helt salig över byxorna ...nää denna ligger i jönköping men dom har väl i princip samma sortiment i malmö tror jag
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-01-13 15:13:32 följande:
    åhh fina inköp har du skyddat din sida på fl? jag kommer inte in?!

ska lägga till dig har haft samma problem som någon annan här med tokiga personer med tusen åsiker om att man köper mycket kläder till sina barn osv osv blir tokig på sån skit ...

lägger till dig nu

• Mamma Kråkan
    snigelina skrev 2009-01-13 15:23:36 följande:
    Får jag också kika Jag är minst lika tokig som du
    hahaha ja den var ju bra Flört lägger genast till
  • Mamma Kråkan
    Jen80 skrev 2009-01-13 15:36:45 följande:
    Har precis samma problem!! så trött på att höra! Här är det dock en kompis som har tusen åsikter och som funderar på hur mycket pengar vi har/jag gör av med osv. Det är väl inte upp till nån annan?!?! Har slutat fota och lägga ut för jag orkar inte höra sånt!!
    tyvärr så har jag en likadan kompis som kan släppa spydiga kommentarer som ja är man gjord av pengar så är man ....usch hatar sånt vi  jobbar hårt för våra pengar precis som alla andra  och vi har ingen mega lön. dock så prioterar vi olika. däremot så vägrar jag låta såna sur kottar deppa ner mig med..nää ren avudsjuka är det bara...kram kram 
  • Mamma Kråkan
    Magda78 skrev 2009-01-13 15:37:05 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-13 15:22:36 följande: Här är en till som är lika nyfiken men kanske inte shoppar lika mycket
    haha det är ju aldirg ett problem lägger till...
  • Mamma Kråkan
    Jen80 skrev 2009-01-13 15:48:40 följande:
    Ja, det är tråkigt att höra sånt. Jag har redan sagt till henne en gång och vi lade allt sånt snack bakom oss. Men nu igen så började hon ifrågasätta och undra. Varför liksom?!
    så himla trist min vän & jag ses mycket mindre nu pga av detta jag blir liksom så himla less jag ifråga sätter inte deras val alls även om vissa i mina ´ögon är super skumma.
    Jag tror faktiskt att sådan människor bara är avundsjuka eller missnöjda med hur deras eget liv ser ut, trist men sant..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12