Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nu ska jag slå igen mina blå, natti natti

Underbara älskade barn
  • loveliva

God morgon !

Idag är barnen lediga och självklart ska de upp tidigare än vanligt Ledsen Men man kommer ju igång på morgonen i af

Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-02-10 07:43:43 följande:
    God morgon!Somnade typ 21 igår och fick sova till 6.30 (ja, två amningar i natten men hon bara somnar om)-så sköönntt!Beställde Hangartröjor på Lilla H, en till mellandottern och en till sonen, dalmatinlinne till mellandottern.Suprfina matchningar i BT (och fina barn)..speciellt bubbelgumslinne+gröna stars byxorna..det skulle jag oxå kunna tänka mig.Supersöta Emma (även om  hon är  butter) i fina klänningar..längtar tills L kan gå
    Hej
    Hur blev det med kameran, blev det en ny ? Eller väntar du på sladden ?
    Vill se bilder på lilla Livia ju
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-02-10 07:47:47 följande:
    Ja du-efter 4 veckor så fick maken ett mail igår att sladden anlänt till affären..och den kostar 1000 pix..men, HAN (maken) HAR LOVAT att hämta den nu på torsdag så då ska det spammas i BT (många ombyten blir det )Hon har ju snart gått ur 62 den lilla busan..
    Ojdå, ingen billig sladd Hemlis
    Skönt att hon växer lillan Då väntar jag lite otåligt på bilderna
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Emmsan skrev 2009-02-10 08:00:53 följande:
    gooodmporgon . var tuuuusan e mina auktioner.. tog ju tom kortare för att de skulle gå ut på söndag la ju upp dem igår kl 20 45 o de syns fortfarande ijnte jäääklar va suuur man blir :(
    De är nog bara ute i rymden och vänder, syns nog i dag på fm på t. Hörde någon annan som la ut kl 21 och de syntes på fm efter.
    Dåligt verkligen !!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    snigelina skrev 2009-02-10 08:35:19 följande:
    Idag ska jag försöka fota lite av högen med nya molosar som ligger här hemma *s* Men först ska Stella lämnas på dagis och sen ska jag SOVA! Har egentligen sovförbud på dagen från min läkare för att få rätt dygnsrytm, men jag är knasigt trött idag. Igår höll jag mig vaken utan att sova på dagen och hade faktiskt ganska mycket energi att städa/röja/möblera om, men sen kunde jag INTE somna på kvällen. Först halv två somnade jag och vid fem var jag vaken igen.. Zzzz.. Så jag ska sova lite nu på fm och hoppas att jag orkar fortsätta fixa här hemma i em. Hemmet förfaller när man inte mår bra...
    En STOR kram till dig
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Jessys skrev 2009-02-10 08:47:59 följande:
    snigelina skrev 2009-02-10 08:42:04 följande: Okej. låter inge vidare. ha själv haft problem så tror ja skippar dem. tack
    Jag har handlat av dem flera gånger, och det har alltid funkat bra
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-10 09:06:57 följande:
    hos www.mysgrodan.se  har jag lagt in beställning  på aqaflower baby klänning och leggings ,pärlplattor kjol och kortarmad tröja  hon skulle kika efter dalmatin klänningen okså
    Kommer det leggings till baby också? Eller är det de från stl 92 ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-10 09:11:40 följande:
    blom klänning i baby är super fin en sådan måste du har
    Är det samma mösnter som på bodyn med blommor och röd/vit randiga armar ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Tindrisen03 skrev 2009-02-10 09:17:59 följande:
    Vad heter den? Har bara sett babyklänningarna i butterflies, dalmatiner, regnbåge och koppar. Har du ngn bild?
    Åhhh kommer regnbågen som babyklänning !!! ???? Räcka ut tungan
    En sån måste vi nog ha här hemma.
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12