Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-03-18 20:43:17 följande:
    Godkväll tjejer,Allt bra här? Underbara barn i BT som vanligt... Shoppas det nåt skoj? Här blir det ingen mer shopping. Det blir nya glasögon till Matilda istället..
    Söta Askungen i bt !!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva

God morgon ! {#lang_emotions_sunny}

Vilket härligt väder ! Klarblå himmel och strålande sol. Hilda och jag ska absolut gå en långpromenad när vi lämnat pojkarna på dagis. Sen ska jag vakta brevlådan ... hoppas Loves Cuba cars skor kommer och Hildas butterflies klänning

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Nogula skrev 2009-03-19 07:33:02 följande:
    Babyshop tycker jag har en hel del
    Ja, och bra och snabb service har de också Gillar dem.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Eskobar77 skrev 2009-03-19 21:25:09 följande:
    Jag har en liten undran när det gäller WHEAT´s storlekar. Hittade ett par byxor till dottern som mest har 80 i byxor nu och tänker mig att 80/86 blir bra, men när det gäller shortsen så stod de i månads-storlekar istället. Ska man satsa på 18 månader då eller hur är de i storlek?? Dottern fyllde 1 år 1 februari...
    I morgon vet jag (när posten kommit) ang deras storlekar. Har köpt en byxdress från dem i stl 12 mån till min Hilda De är ju födda samma dag
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Eskobar77 skrev 2009-03-19 21:37:16 följande:
    Vad bra!! Jag hade wheat´s rödvit-randiga byxor i stl 62/68 förra sommaren - hösten och det var verkligen sorgligt när jag tvingades inse att de var för korta. Nu har jag dock hittat likadana i större storlek och såg då till min förtjusning att det även fanns en shortsmodell!! =)Hur stor är din tös då? Ines vägde 9.7 kg och var 74 lång på 1-årskontrollen för ca 1 månad sen...
    Har spanat lite på de söta shortsen också, verkligen jätte söta !
    Hilda var vid 1 år 72 cm lång och 7,5 kg. Så nästan lika långa du ju Ska prova dressen på henne i morgon, så kan jag skriva i din gästbok hur storleken är.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Emmsan skrev 2009-03-20 07:40:14 följande:
    åhh kanske skulle testa dåå hmmm ;)godmorgon alla goa pölsekärringar idag håller vi tusen att mitt mysgrode paket kommer med en massa hääärliga skor
    Har inte du köpstopp ???????? {#lang_emotions_dreamer}

God morgon !!!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Hej !
    Javisst är det härligt med helg ! Bara två "saker" som fattas, GUBBEN & GODIS !!!

Idag fick jag finaste Wheat sommarsuit från Veras ! Åhh vad jag gillar den ! Ska se om Hilda ställer upp på en modellbild

Underbara älskade barn
  • loveliva
    jompa skrev 2009-03-20 17:29:17 följande:
    Har du haft deras kläder förr? Är det bra kvalitet?
    Nej, denna suit är första plagget från dem Lite spännande med nåt nytt ibland
    Buttelina skrev 2009-03-20 17:36:18 följande:
    ja gör så myyys här hemma har vi bara lillebror idag och när han lagt oss så ska vi myysa. isabel brukar ju sova i vårt sovrum, men inte inatt
    Det låter ju helt klart som att ni kommer ha det jätte mysigt

Melker sover också i vårt sovrum då Hilda fått ta hans. Men han är inte speciellt lättväckt, snarkar som en gris
    Nu hoppas jag bara gubben kommer hem innan kl 20 för jag vill inte sitta och mysa och titta på Let´s dance själv....
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Buttelina skrev 2009-03-20 17:57:54 följande:
    haha det är sååå jobbigt när djur tittar på vi hade en katt innan som älskade att vara publik mannen fixade inte det
    Kul katt NOT !!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    SmillaMilla skrev 2009-03-20 18:00:57 följande:
    loveliva: superfina kläder, suiten var ju helt underbar. MEN vad är det jag ser har pop webb shop!!!! WOW
    NUUUUU kom jag på att du ville ha de grönblommiga strumpbyxorna ju {#lang_emotions_embarassed} *skämms med svansen mellan benen*
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Nina -- Wheat dressen är nog normal i storlek. Hilda har stl 12 mån och den är stor på henne. Men Hilda är ju en liiiiten tjej på 7,5 kg.

La woman -- Sååååå fin tatuering !!!!!!!! Så otroligt fint med fossingarna !!!

Underbara älskade barn
  • loveliva

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG, NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MELKERS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA !!!! {#lang_emotions_heart}

MASSA GOA KRAMAR FRÅN HILDA MED FAMILJ

Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12