Zvartaliljan skrev 2009-01-26 19:50:02 följande:
okej, tur jag fick tag på ett par då Jo det går bra men jag vill ha snöööö!!! men det verkar det inte som att det kommer komma någon Jodå hon är en riktig tjockis nu Hon ska ha 22maj, lagom till Maias 3-årsdag Har en kompis som fick en liten plutt idag på knappt 2 kilo. Här ploppar vännerna ut bebisar överallt så jag är sååå bebissugen men så länge F är arbetslös så kan jag glömma det Så snälla håll tummarna för att han får jobbet som han ska på intervju för imorgon
ja lite snö hade väl varit kul

Kanske vi kunde invigt pulkan som bara blev ståendes förra året, suck för våra mesiga vintrar.
Sade han upp sig??? Det blev ingen flytt då???
Förstår att du är baby sugen, är det själv med men vi får vänta lite, man vill ju ha tid med de 2 hulliganerna man redan har hi hi

.
Jag snubblade över ett par dalmatinerbyxor idag faktiskt. trodde jag skulle bli utan med jag hade tur. Hittade på harmoni barn i lund
Skulle inte dit egentilgen men svängde innom när jag hämtade upp min mobil, ren tur
Roligt med syrran o stora magen, har hon börjat inse att det faktiskt är bebbe på gång eller är hon fortfarande för orolig???