Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-17 21:59:18 följande:
    Och spå skriver hon att hon älskar danska märke men min bild var på lindex kläder
    Haha...förlåt att jag skrattar men det var ju inte särskilt smart gjort av henne
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-17 22:03:21 följande:
    Tyckte det var riktigt obehagligt med barnbilderna. Känns inte som samma sak att lägga bilderna i vår bt.....Det har man ju valt själv liksom
    Ja, det är ju den stora skillnaden. Vi väljer ju att lägga ut bilderna. Där har ju hon valt att lägga upp dem utan tillåtelse
    havsvind skrev 2009-01-17 22:05:15 följande:
    Ja nån bra reklam var det ju inte iallafall!!Hon förstod kanske inte bättre?? Alla har inte koll på netiketten...
    Nej, en del har ju inte koll. Sen kan man ju tycka att en del saker är sunt förnuft.
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2009-01-17 22:11:05 följande:
    USch, det jobbiga är att man börjar fundera på hur många som gör såhär, men inte säger nåt (alltså lägger upp ens bilder i bloggar och så) *ryser*
    Jag har ju sagt detta förut och det är ju inte likadant i det här fallet men en kompis råkade ut för att någon tog en av hennes bilder på dottern. La upp det i sitt album på Bilddagboken där hon säger att det är HENNES dotter. DET är sjukt!
  • Duntoffla
    seadwarf skrev 2009-01-17 22:24:37 följande:
    mm, vi lever i en konstig värld... usch.. då kan man ju inte må bra.. söta noel i BT förresten
    Tack detsamma! Dina barn är så himla fina!

Nej, den tjejen måste ju varit helt sjuk. Man kan ju inte påstå att någon annans barn är ens eget. Läskigt!
  • Duntoffla
    Linnéa81 skrev 2009-01-17 22:36:29 följande:
    vet faktiskt till och med tillfällen när folk snott bilder på änglabarn och sagt att det är deras, tur att jag inte har nån bild ute på vår dotter!HEELT sjukt!
    Men gud vad vidrigt! De kan ju inte må bra.
  • Duntoffla
    Vilket/vilka är favoriterna?
    Bubblorna (bilarna) dalmatiner, regnbåge och bubbelgumsautomater

Vilket tycker du minst om?
    Den rosa tröja med typ "picasso-tryck" på , att det är camoärmar på ett annars fin dinosarurieprint

Vilket (om något) av vårens är ett riktigt bottennapp?
    Den rosa Picasso-tröjan

Vad önskar du kom mera?
    Dalmatinerlinne till kille, några roliga prickar eller ränder till kille

Vad har du handlat/beställt hittills?
    Dalmatinertröja

Vad har du på önskelistan/inte hunnit köpa ännu?

Svart/vita stjärnor linne och tröja
    Bubbelgumssuit
    Bubblor (bilar) linne
    Bubbelgumslinne
    Dalmatinersuit
    Regnbågetröja
    Gröna starsbyxor
  • Duntoffla

God eftermiddag i tråden!

I dag har mina föräldrar varit här nästan hela dagen. Pappa och Andreas har fixat med veden medan mamma och jag promenerad och fixat lunch.

Ser att det dyker upp lite fint nytt i DK fortfarande. Hoppas att den som Incommunicado länkade till finns i baby 92.

Ängeln- Fina Liam i underbara Domino!

Jen- Fin nyklippt kille i fina Moloränder!

Bubblan- De där starsen var superfina på Ida. *lägger till i min lista* (tröjan alltså, inte Ida )

Incommunicado- Fin Dalmatinerkille! Är byxorna med rosa kant eller har du hittat med blå?

Michayla- Fin Mio i härliga Småfolk!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12