Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-27 21:09:40 följande:
    Men smultronhjärta vad gööööööööööööööör du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
    Jag lyckades göra precis likadant som med Butte häromkvällen Såg det när auktionen var avslutad.. Inte första ggn jag snattar gröna byssor för dig heller f´låtGenerad
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-27 21:18:56 följande:
     Varberg måste jag säga då . Här väljer du fritt mellan sand och klippor. Stan ligger supernära vattnet och stan är större så det händer lite mer här...
    Jaa- det händer mkt mer i Varberg iaf sommartid Även om Fbg försöker lite grann så lyckas de sisådär
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-27 21:19:16 följande:
    Hoppas han njuter av dom! Nu var det 4:e gången gröna byssor försvann för mig så nu ger jag upp....
    Jadå- vi ska njuta av dem när de väl passar Har bunkrat dessa gröna byssor i både stora och små storlekar nu
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-27 21:24:34 följande:
    Ni kan ju alltid köra med ert dragplåster Wells. Men tacka vet jag rymdraket-Martin
    Nääee jag gillar inte Wells Mycket roligare med yeah yeah wow wow ju
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-27 21:28:07 följande:
    Tjollabolla: jag beklagar att du inte vann byxorna den där christoffer på tradera är en dryg jä*el
    Jag är en väl drillad ninja heter det ju Kyss
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-27 21:33:42 följande:
    HA HA, hade en kille som sjöng den för mej en gång...Du e där, jag e frysen, du e en av flera tusen....
    Haha- guuud vad romantiskt
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-28 11:47:32 följande:
    jag har stängt min sida för de som inte är i min adresslista... säg till om ni inte kommer in och vill komma in jag har nog kommit ihåg att lägga in de flesta här
    Jag kommer inte in*knack knack*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12