Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LykkeLee skrev 2009-01-18 16:42:36 följande:
    Jag vill ha pengaaaaaaar!!! Jag vill shoppa massor men kassan är skral.. kan möjligtvis handla ngt på rean när bb kommer.. men vilken butik har bästa rean på bebiskläder nu samt på flick i stl 10/116???
    Vem vill inte det?

Kan tyvärr inte svara på din fråga men ex Butte kan säkert.
    ängeln83 skrev 2009-01-18 16:42:59 följande:
    Goddagens.Nu är vi hemma från en shopping tur i Jkpg, lyckades hålla mej ifrån kläderna denna gång, det blev mest grejer till köket, nya gardiner och annat kul
    Kul med nya saker! Söt liten argbigga i BT!
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 16:45:34 följande:
    Kikar in lite snabbt, skall försöka lägga in bilder på shopping senare Butte: Jag antar att byxorna blev bra till Bia? Jag provade på Alex och 92 passar nu med ett "uppvik" i midjan
    Hellu!

Har ni varit och shoppat idag? Blir kul att se sen
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-18 16:46:55 följande:
    Fin Mio i BT!Dunis: den där tröjan är ju bara så fin!! Och fröet i den med! Ängeln: Den kombon är ju bara så fin! Flitigt använd här med! Söt surpuppa där.
    Tack! Ja, den är underbar! Hoppas bara att ärmarna inte blir tokfula efter tvätt.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 17:02:40 följande:
    Så söt Noel & Liam är i bt! Söta surar Liam
    Butte- Tack!

Tjolla och Butte- Vilka fina grabbar med Dino-byxor! Nu blir jag lite sugen på dem också. Har ni 92 i dem? Stora eller normala? var finns dem?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 17:25:44 följande:
    Ett par regnbågebyxor och ett par turkosa med stars.
    Ok. Det är ju bra.
    Buttelina skrev 2009-01-18 17:26:05 följande:
    matador. de är faktiskt normala till lite stora.. lite bredare.. helt klart större än cirkus tex. ta 86 till noel
    Ok. Cirkus var ju lite stora i mudden. *memorerar 86*
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 17:27:11 följande:
    Håller med, jag tyckte inte dom var såå fina innan dom på! Nu blev jag kääääär i dinosarna. Milo går och petar dom i munnen hela tiden och säger AJ AJ
    Jag har inte heller tyckt de varit så fina men de ser fina ut på.
    Buttelina skrev 2009-01-18 17:29:04 följande:
    fast mudden är bättre än cirkus!
    Ja och då är det ju kalas. För dem var rätt bra upptill men ramlade liksom ner ändå.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-18 17:30:32 följande:
    haha sötrumpan då lillebror vill bara ta av sig sina, han vill gå med snoppen bar
    Haha...Noel pinkar så snart man tar av blöjan numera. Det har han inte gjort på ett tag. Igår gick han byxlös innan han skulle duschas. Rätt som det är pinkar han ner en tidning som ligger på golvet. Antar att han tyckte den var pissdålig
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-18 17:34:40 följande:
    haha lillebror tycker att det är skitskoj att kissa på golvet men det är bra... jag har märkt att han lärt sig stänga av kisset när han vill

Är suitsen alltså generellt stora i år? Blir då 92 i Bubbelgum helt galet stort på N tror ni?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-18 17:40:23 följande:
    ja det tror jag nog att den blir... fast jag upplevde dom inte som så mycket större. axel/gren måttet är större men inte benen... jag tycker hela suiten inte är så mycket större än innan... men jag ska mäta lite
    Ja, du kan väl göra det vid tillfälle. Vet inte om jag bör ta 86 eller 92 nämligen.

Nu ska jag fixa lite med middagen.

CU
  • Duntoffla

Go kväll!

Thea- Fin shopping och söta Alex i finfina ränder! Är velourbyxorna ljusblå eller mer turkosblå från Lindex?

Incommunicado- Fin kombo med bubblor och vovvar!

Nika- Det där superherostrycket gillar jag. Supercoolt! Fin kombo också!

Mamma Sussie- Vilken söt tjej i fina Molo-bubblor!

Tinkerbell- Fina Alice i tuffa kåpor!

jacao skrev 2009-01-18 22:00:20 följande:
    Go kväll itråden Har fnulat lite med T, har laddat upp aukioner men dom syns inte på T än   Snart en timme sen... men det brukar ju kunna vara sådär ibland. Vill ju liksom kolla så allt blev rätt. Så mycket fint i BT! Massa härliga kläder och barn med såklart Lilla Noel är ju för söt för sitt eget bästa, risk för att bli uppäten
    Tack snälla!

Ibland tar det verkligen sååå lång tid med T. Särskilt söndagar har jag märkt. poppis dag att lägga upp på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12