Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 20:50:29 följande:
    Nope, med Max hade jag väl alla andra krämpor men mådde som en sessa (var väl därför jag la på mig 30kg+ )Jag vet inte när Småfolk släpper- borde va snart tycker man med tanke på Molo och så Katvig nu i dagarna- oavsett så är salg ett måste
    Jag befarar att jag kommer åka på allt nästa graviditet. Mådde kalasbra (utom alla blödningar första 4 månaderna) lite illamående första veckorna men inte så att jag spydde. Ingen foglossning eller andra krämpor heller. Det kommer väl straffa sig. Fast jag fick ju min beskärda del ändå känns det som. Inte kul att blöda heller

Ja, en ny kollektion borde ju snart kolla. Och så gärna tokrea eller salg på det
  • Duntoffla

Ser att ni diskuterat Dinosaurierna. Jag har inte bestämt mig om jag gillar dem eller inte. Är kluven. Kanske att jag kommer gilla dem om jag ser dem IRL. På andras barn kan de dock vara fina men vet inte om N skulle passa i dem.

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 19:53:17 följande:
    Jag spanar på mina auktioner som snart börjar gå ut. Alltid spännande!
    De ser ju ut att ticka på rätt bra
  • Duntoffla
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 20:06:28 följande:
    hej hej här var det lungt & stilla ...någon som har sett vad molo kommer komma med för vårjackor?
    Hej hej!

har bara sett fleecarna än

Idag fick jag två fina suits från Mysgrodan. Snabb leverans och en chokladbit också
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-22 20:10:09 följande:
    gott med choklad Dax att åka o jobba, bye!
    Ja, jag som går på diet Ha så bra på jobbet!
    Nova76 skrev 2009-01-22 20:11:22 följande:
    Godkväll,Kikar in lite då och då. Duntoffla - hur stor är Noel (lång alltså) och kan han fortfarande ha trerandiga suiten från Molo eller han har växt ur den?
    Go kväll!

jag vet inte hur lång han är. Skulle tro 82 cm kanske. Har inte varit på BVC sen i början av september. Menar du den grå så kan han fortfarande ha den. Den här bilden är tagen i november och där satt den rätt bylsigt vid grenen och lite korvigt vid benen
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 20:14:03 följande:
    Å vad var det för suits?? LITEN chockladbit? Jag fick ett dubbelplopp
    Nej den var inte liten. FIck en dubbel Co-co

Det blev dalmatinerna och bubblorna. Superfina!
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 20:11:49 följande:
    hmm är så sugen på nya ytterkläder...men funderar på vad man ska köpa egentligen..innan har dotter haft p.o.p ws fleece  & ett regnställ när det är fuktigare & klarat sig fint på det hela våren & sommarn men detta året är jag lite sugen på molos...hmmm hur gör ni som köper lurvisar funkar dom som en ws fleece eller?
    Nej, de har inte windstopper funktion. Är det inte kallt och blåsigt funkar dem men annars måste man ha någon skaljacka över.
  • Duntoffla
    Fiffa5 skrev 2009-01-22 20:18:36 följande:
    Nej vad ledsen jag blir!!!!! Skulle ju buda på lammsuiten på T o så glömde jag bort det mitt iallt här. Den gick för 120 kr, SNYFT!!!!!!Blev så till mig att jag postade meddelandet i fel tråd först också..
    Åh nej vad surt! Det känns alltid bättre om de går för ett högt pris
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12