• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-02-17 22:21:12 följande:
    Noel är lite hostig men annars är allt fint. Är lite trött och måste nanna snart.Jag gillar också den enkla raka modellen av klänning. Den med volanger och sånt föll mig inte alls i smaken
    Jag är på väg in i duschen egentligen men jag fastnar alltid här..

Nån som vet om klänningarna finns i nån shop eller har ni andra redan köpt alla?

Bybo, din son är ju bara för cool i BT. Supersöt!
    SmillaMilla skrev 2009-02-17 22:22:06 följande:
    Supersöta tjejer i bt!
    Tack så mkt
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    SmillaMilla skrev 2009-02-17 22:25:48 följande:
    Snälla! Vilken sida skall jag skriva på?????
    Är det den där ena sidan är gul med blå bilar? Isf tycker jag på tax-sidan
  • Preggi
    SmillaMilla skrev 2009-02-17 22:28:47 följande:
    ja den. Jag tycker båda sidorna är snygga men svårt att veta vilken man skall ha fram
    Det är svårt.. Jag gillar båda jag med.. Kanske ändrar mig till gula sidan då.. Stor hjälp jag är till va?
  • Preggi
    havsvind skrev 2009-02-17 22:29:39 följande:
    Tack för tipset! Vad tar de i frakt?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2009-02-17 22:30:07 följande:
    Man har ju en viss förmåga att fastna här. Måste vara i säng innan 23 idag.
    Jag med... Måste bara leta lite mer klänningar först...
  • Preggi
    havsvind skrev 2009-02-17 22:34:59 följande:
    29kr
    Tack
  • Preggi

Tjejer det blev en snabbvisit idag..

Shoppa väl..

Godnatt

• Preggi
    seadwarf skrev 2009-02-17 22:40:20 följande:
    Tofflan - Om du orkar så öppna BT i ett annat fönster o kika på den här bilden av Emelie bredvid den nedersta på Noel.. hehe, de har ganska lika drag..? ... inte helt OT, hon har ju Katvig på sig iaf ;p...(hittade ingen klockren bild eller från samma håll som Noel kollar, men den får duga.. öppna bilden annars ser hon helt hoptryckt ut ;p) kanske bara jag som lurar ögat.. hur som helst är han både söt o välklädd preggi - så fina härligt blå ögon dina barn har! .. fina klänningar med, särskilt dalmatinerna bybo - söt kille o fina kläder! :)jen - dina barn är lika härliga som vanligt!ängeln - hehe, vad rolig han är.. sådär håller hampus också på.. man kan inte vika nånting ojämt eller så, då får han fnatt...  önadja - synd på storlekarna, men fina kläder ;)nikki - söta systrarna! flowerpower - fina bilder det var lite uppmärksamhet till senaste sidans bilder i BT ;P.... 
    Tack så mkt.. Deras ögon är verkligen blå. Speciellt Matildas..
  • Preggi

Godkväll tjejer!

Tjollabolla skrev 2009-02-21 22:08:31 följande:
    Godkväll flickor!Sitter här och är sjukt nostalgisk. Det vräker ner snö ute, precis som det gjorde för exakt 2 år sedan. Jag skulle snittas på morgonen den 22, men pga all snö fick vi börja försöka ta oss in till stan redan på kvällen innan (alltså ikväll för 2 år sen...). Det tog 2½ timme för taxin att ta sig till oss, det tar 10 minuter i vanliga fall. Sen tog det ytterligare 2 timmar för oss att komma till BB! Vi var inne på sjukhuset halv fyra på natten... Precis som att man kunde sova då liksom Bara några dagar gammal pluttis  
    Åh, gud så söt han är! jag blir så nostalgisk varje gång de fyller..
    Kan du inte skicka hit lite snö? Vi vill också ha snö ju!
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-02-21 22:28:17 följande:
    Jaa visst blir man! Sen när det började snöa så blev det värre... Skicka snö från Skåne till Stockholm? Det måste vara första gången
    När P fyllde 1 år grinade jag halva dagen.. Det var så fint! Får nog skylla på att jag var gravid för fullt så mkt hade jag inte behövt grina..
    Såg att det snöar visst här med nu lite grann.. Hoppas att vi kan åka pulka imorgon..

Känner mig shoppingsugen och har pengar som brinner på kontot. Några nyheter eller nån rea som jag kan ha missat?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12